Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 13 Mei 2013

Panasss Kenyataan Lim Kit Siang Petisyen: PR yakin BN tumbang

Lim Kit Siang
JOHOR BAHRU -  Pembangkang menaruh keyakinan akan dapat menumbangkan kerajaan BN termasuk menerusi cadangan memfailkan petisyen di 20 hingga 30 kerusi Parlimen yang dimenangi parti pemerintah.
Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, jika usaha itu berjaya, kerajaan BN akan tumbang dan PR akan mengambil alih Putrajaya.wah wah wah semudah itu ker nak dapat Putra jaya dan kalau begitu yakin kenapa buat perhimpunan haram serahkan jer pada pihak berkuasa untuk menyiasat apakah benar dakwaan itu walhal semua tuduhan pembangkang tidak berasas langsung

Yang menggelikan hati Admin bila Ditanya mengenai cabaran Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan supaya 89 calon PR yang memenangi kerusi Parlimen pada pilihan raya lalu tidak angkat sumpah kerana menolak keputusan PRU13, Kit Siang berkata: "Tidak perlu hirau cabaran ini. Kita  tak perlu jawab apa-apa cabaran."kikikikiki yang dia menang dia iktiraf yang dia kalah tak dapat iktiraf dasar orang gilakan kuasa ker apa ini !!!! 

Pssssttt..:teringat PM dengan sindiran Azmin pada encik Anwar yang berbunyi:

AZMIN:
"Rakyat letih dengan asakan politik melampau. Terima hukuman. Muhasabah diri. Akui kelemahan. Maju ke hadapan. Tumpu rakyat bukan kerabat."
"Terima keputusan rakyat. Maju ke hadapan dengan dasar peduli rakyat bukan membuli rakyat demi kesejahteraan dan kemakmuran negara."
"Laungan reformasi harus bermula dengan bisikan dalam hati sendiri. Jangan heret rakyat kalau kita sendiri gagal."

Tiada ulasan: