Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 4 Jun 2014

KENAPA BESARKAN ISU POLIS MELAYU MATI ? APA KATA N SURENDRAN NI !!!,SURENDRAN MAHU PANCING UNDI PENJENAYAH KER ?GILA !!! ?

Semakin hari semakin BIADAP Si N Surendran ni ,peguam dan pembela hak asasi penjenayah dengan tampa rasa bersalah membela PENJENAYAH dan sanggup menyatakan kematian anggota polis tidak menjadi isu.
Kenyataan yang dibuat ini cukup melampau dan kurang ajar sahabat pm semua,cuba kita bayangkan si N Surendran ni cuba membangkitkan kononnya kematian polis melayu adalah perkara biasa dan tak perlu digembar gemburkan oleh Media sedangkan Polis yang tidak bersalah ini cuba menjalankan Amanah yg di pikul demi menjaga Keamanan Negara membenteras penjenayah.
Adakah N Surendran ini akan mempersoal jika suspek berbangsa melayu mati ditembak polis?Ada pernah dengar atau nampak sidang akhbar dia membela bangsa melayu? Dia hanya akan persoal jika PDRM tembak penjenayah India..sahaja betul tak tu sahabat apa nyawa polis tak ada nilai dalam pandangannya?
Cukup cukuplah cuba meraih simpati dari penjenayah,Polis dah jalankan tanggungjawab nya sebaik dengan mengikuti SOP yang di gariskan jadi eloklah bersyukur dengan keamanan yang di perjuangkan oleh Anggota Polis

Tiada ulasan: