Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 9 Mei 2013

Fitnah dr Non Muslim kpd Muslim !!!!

Melayu skrg lagi suka mengagungkan org cina dari bangsa sendiri kan elok kita bersatu tak kira bangsa dan tunjukkan kita bersatu bukannya bersifat perkauman dalam politik .lihatlah kebodohan Melayu ini iaitu  Otai Reformasi II.SEBARKAN !!
Akhbar taiwan mengambbarkan Najib sebagai ahli silap mata kerana menipu undi dalam PRU13. hahahaWorld watching us! Shame on u Najib. dah tau benda ni fitnah lagi suruh sebarkan heehee

Taiwan tu negara komunis. sama mcm china serta Singapura. dah tentu lah mereka menyokong  DAP. hehehehe! tuduh lah korang mcm2... ni satu fitnah. menghina seseorang mengamalkan silap mata (ilmu sihir). yg sokong akhbar ni pun same2 share dosa ngan puak2 komunis ni yer...
Admin amat sedih melihat  Melayu sekarang lagi suka mengagungkan oarng cina dari bangsa sendir apa nak jadilah dengan Bangsaku hari inii. 

Pssssttt: 
Fitnah sesama muslim lg bahaya. Islam dah menyatakan fitnah itu lebih berbahaya dari membunuh....so sesiapa yg menfitnah dan menjadi penyambung fitnah maka nerakala tempatnya selagi belum meminta maaf pada yg kena fitnah..

Tiada ulasan: