Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 20 Mei 2014

PRK TELUK INTAN: Prof Madya Dr Mohd Azizuddin,orang Muda tak pandang isu Agama orang berumur sahaja yg bakal tak pangkah DAP?

JANGAN HINA ORANG MUDA SAMPAI KATA ORANG MUDA LEBIH MEMANDANG ISU EKONOMI SAHAJA DI LEBIHKAN !!!
Penganalisis politik, Prof Madya Dr Mohd Azizuddin Mohd Sani berkata,PRK Teluk Intan: Hudud tidak jadi isu besar sebaliknya ia hanya memberikan sedikit kesan kepada sebahagian pengundi Melayu.

“Ikutkan komposisi pengundi di Parlimen itu lebih ramai kaum Cina, jadi mungkin sedikit sahaja kesan buat pengundi Melayu yang berumur.

“Kalau pengundi Melayu muda, mereka lebih menjuruskan kepada isu ekonomi mungkin tidak begitu terarah isu hudud,” katanya disinar semalam.
Terdahulu calon DAP, Dyana Sofya Mohd Daud menyatakan tidak akan menyokong rang undang-undang dikemukakan di Parlimen supaya hudud dilaksanakan.

JIKA BUKAN MELAYU MENYATAKAN BEGINI KITA TIDAK HAIRAN AKAN TETAPI BILA ORANG MELAYU YANG BERCAKAP BEGINI MAKA SAMPAIBILA PUN HUDUD AKAN TERKUBUR UNTUK DI LAKSANAKAN,JIKALAU DIA TIDAK MENYOKONG RANG UNDANG UNDANG HUDUD JANGAN JADI MELAYU KERANA BILA DI BENTANGKAN SUDAH JELAS PEMIMPIN MELAYU PAS DAN UMNO AKAN MENYOKONG SEPERTI YANG DI KATAKAN SEBELUM INI MALAH JAWATAN KUASA PUN AKAN DI TUBUHKAN JADI JANGAN BAGI ALASAN SEPERTI YANG DI TAIP OLEH DAP TU,


Psssttt...Penganalisis politik ker apa ni hudud bukan isu besar apanya calon melayu tolak hudud apa hukumnya kedua suara dalam BN yang mngubal dasar parti tentunya umno tapi suara pakatan semua org tau dap lagi satu dasar hak bumiputra jelasdi pertaruhkan pakatan tak caya bukak laman web rasmi dap jelas memperjuang hk smarata pokok pangkalnya apa yg tinggal untuk kami jenerasi muda pada masa depan hairan dngan pakcik ni apa yg dianalisis selama ni pun tak tau lah

INI LAH KENYATAANNYA BERTANDING ATAS TIKET DAP SEMATA MATA UNTUK MENGUMPOL HARTA SEBANYAK MUNGKIN?DAH MACAM KELUARGA 69 DAH

Tiada ulasan: