Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 15 April 2013

KENYATAAN ORANG INDIVIDU SAKIT LUTUT KUATKAN LAGI BUKTI YANG SI PELAKU ADEGAN RANJANG !!! ??


Hari ini dalam kenyataannya didada-dada akhbar yang Sipelaku adegan memang benar2 sakit lutut menguatkan lagi dakwaan sipelaku didalam video tersebut kerana jika kita melihat aksi didalam permainan mendayung sampan pun tak kelihatan hanya gerak lemah sahaja itu pun hanya tak samapi setengah minit sahaja.

Tambah menguatkan lagi jika kita lihat mukanya seratus peratus sama bukan lain seperti dakwaan didalam Akhbar .sipelaku kebanyakan hanya duduk dibawah ketika dalam aksi tersebut dan di kuat kan lagi dengan adegan massage kearah kaki pelaku maksiat tersebut setelah selesai aktiviti melampau tersebut.



Bukti menunjukkan yg si pelaku maksiat memang sakit lutut 3 GAMBAR






ADAKAH WAJAH DAN SUARA DALAM VIDEO  INI DI EDIT?DAN SAYA YAKIN VIDEO INI ADALAH TULEN !!!!! ???

BILA PENZINA JADI PEMIMPIN !!!!!!

Kalau anda ada anak perempuan cantik.

Kendian ada lelaki masuk meminang anak perempuan anda ini. Anda pun terpikir nak terima pinangan, maklum saja bakal menantu tu nampak baik kaya dan hensem pulak pendek kata mempunyai ciri yg kita sukalah.

Tapi ada orang datang dan tunjuk satu video pada anda..

Dalam video itu nampak seorang lelaki yang 100% muka macam bakal menantu sedang melakukan maksiat zina tanpa seurat benang pun di badannya..

Muka dia 100% macam muka bakal menantu anda, suara pun macam bakal menantu anda. Pendek kata serba serbi mirip sangat bakal menantu anda..

Apa reaksi anda?

(A) Adakah anda tanpa usul periksa akan kata video itu fitnah dan akan terus juga menerima pinangan lelaki itu?

(B) Adakan anda akan minta pembawa video itu bawa 4 saksi dan anda akan terima juga pinangan lelaki tu kalau tak ada 4 saksi?

(C) Atau adakah anda akan dengan tenang akan menyiasat video dan lelaki itu menggunakan segala kudarat dan kemampuan yang ada pada anda ?

Kalau anda jawab (C), mengapa anda perlu menyiasat? 

Adakah untuk pastikan anda dapat seorang menantu lelaki yang benar2 bersih moral dan baik kelakuannya di sisi agama dan adat?

Bagaimana pula jika anda ditunjukkan video seorang calon pemimpin melakukan maksiat yang sama? 

Tidakkah anda mahu serang pemimpin yang baik moral sebagaimana anda mahu seorang bakal menantu lelaki yang baik moral?
Dalam video itu nampak seorang lelaki yang 100% muka macam bakal menantu sedang melakukan maksiat zina tanpa seurat benang pun di badannya..

Muka dia 100% macam muka bakal menantu anda, suara pun macam bakal menantu anda. Pendek kata serba serbi mirip sangat bakal menantu anda..

Apa reaksi anda?

(A) Adakah anda tanpa usul periksa akan kata video itu fitnah dan akan terus juga menerima pinangan lelaki itu?

(B) Adakan anda akan minta pembawa video itu bawa 4 saksi dan anda akan terima juga pinangan lelaki tu kalau tak ada 4 saksi?

(C) Atau adakah anda akan dengan tenang akan menyiasat video dan lelaki itu menggunakan segala kudarat dan kemampuan yang ada pada anda ?

Kalau anda jawab (C), mengapa anda perlu menyiasat? 

Adakah untuk pastikan anda dapat seorang menantu lelaki yang benar2 bersih moral dan baik kelakuannya di sisi agama dan adat?

Bagaimana pula jika anda ditunjukkan video seorang calon pemimpin melakukan maksiat yang sama? 

Tidakkah anda mahu serang pemimpin yang baik moral sebagaimana anda mahu seorang bakal menantu lelaki yang baik moral?Dan apa yang penting jika kita ada bukti dia tu bukan calon yang baik contohnya penagih dadah kita ada bukti namun kita tak bagi tau keluarga perempuan bila dah kawin bapa gadis tu tau kita tau bakal menentu dia dulu penagih dan apa perasaan si bapa pada org yg mendiamkan diri maklumat2 org yg nk dijadikan suami ni begitu juga dalam kita nak memilih pemimpin

1 ulasan:

Awanama berkata...

pompuan yg dayung.. mmg la yg badan lumpuh pun bleh main... janji benda tu tak lumpuh...