Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 12 Mei 2014

Jangan Fitnah saya'Sumpah saya masih ahli Pas'

OPPP !!! BERANI PULAK ORANG PAS NI BERSUMPAH SEMATA MATA NAK BUKTIKAN MEREKA AHLI PAS TAPI BAB MEMBERSIHKAN NAMA DARI MAKSIAT TOBATLAHOMM TAK MAHU BERSUMPAH PULAK !!!CEHH !!!

Kesian admin pm dekat Mohamed Nabi Bux Mohd Nabi Abdul Sathar, 63, yang terkilan dengan sikap sesetengah pimpinan Pas yang berdolak-dalik mengenai isu keahliannya malah beliau berkata
 tidak berkecil hati jika Pas tidak membenarkannya bertanding atas tiket parti itu tetapi tidak wajar menuduhnya sebagai ahli Umno 

Itu lah jadinya bila orang Pas yang kononnya baik dengan DAP sanggup nak ambil tindakan Pecat pada beliau sedangkan kan elok kalau ad wakil dari orang Melayu bertanding paling tidak pun satu undi bagi setiap keputusan untuk membela Islam jika ada Undian contohnya jika benar Draf hudud akan di di bentang juga satu Hari nanti
Menurut beliau lagi,Jika tak mahu saya bertanding atas tiket Pas, beritahu saya secara terus terang. Saya tidak akan berkecil hati. Tapi janganlah menuduh saya bukan ahli Pas sebaliknya tuduh pula saya ahli Umno.

“Saya ada bukti, malah semasa saya ke Pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) negeri tempoh hari, saya ada bawa bersama sijil keahlian Pas. Jadi, bagaimana boleh timbul saya ahli Umno,” 

Ini lah jadinya bila Pas yang takut untuk memperjuangkan orang Islam serta bangsanya sendiri sanggup di tunggang Dap sehinggakan ada wakil dari melayu pun di ugut dengan pemecatan jika bertanding dan ini jelas sangat merugikan Islam dan bangsa pas sendiri

Pada Mohamed Nabi Bux teruskanlah bertanding sesungguhnya walaupun pas ni tak sebaik mana tapi jika nak di bandingkan dengan Dap ibarat dah teruk di tambah pula dengan menghormati kerusi dap itu

Tiada ulasan: