Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 12 Mei 2014

DULU FITNAH UMNO RASUAH SECARA MEMBUTA TULI SEKARANG BUKTI PR TERANG TERANG MAIN RASUAH !!!APA CERITA MB SELANGOR PUN KAKI RASUAH KATA S MANIKAVASAGAM ?



Kewujudan politik wang... difahamkan proses pengundian di sembilan cabang PKR di negeri ini terpaksa dibatalkan ekoran pelbagai dakwaan penipuan dan sabotaj sesama mereka alahai tu lah asik nak menfitnah Umno last last terkena batang hidung sendiri
Sembilan cabang-cabang berkenaan ialah Subang, Hulu Langat, Sabak Bernam, Kuala Langat, Sepang, Klang, Kuala Selangor, Kota Raja dan Selayang.
Salah satu cabang bermasalah itu iaitu di Kuala Selangor membabitkan penyertaan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang bertanding jawatan ketua cabang berkenaan.
Abdul Khalid yang juga calon bagi jawatan timbalan presiden PKR, berdepan tuduhan mengamalkan politik wang sebagai umpang mendapatkan undi dikawasannya.
Tuduhan berkenaan dibuat pencabarnya untuk jawatan Ketua Cabang Kuala Selangor, S. Manikavasagam yang bersedia mengemukakan bukti dalam tempoh terdekat malah admin sendiri melihat S Manikavasagam kat TV3 tadi buktikan satu rakaman telefon perbualan mengenai penerimaan duit ahli nya untuk mengundi Abdul Khaled Ibrahim jadi sama sama kita tengok apakah sambungan perebutan kuasa antara sesama mereka selepas ini
Jika keadaan ini lah berlaku sekiranya mereka berjaya memerintah Negara Alamatnya hancuuussss dibuatnya Negara kita jadi renung renungkan lah sahabat pm semua

Tiada ulasan: