Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 1 Jun 2013

[ GAMBAR2 ] NURUL IZZAH SEKALI LAGI KANTOI MENIPU DI LAMAN FACEBOOK NYA

Nurul Izzah sekali lagi cuba menipu kita dengan membuat dan mereka-reka cerita serta cuba meniup api kemarahan penyokong taksubnya apa bila di mendakwa tidak diberi makan walhal tengoklah Gambar2 yang Admin sediakan ini dengan jelas  terpampang KFC yang disediakan padanya ehemm sedap dia makan nampaknya tu erk..tapi kata kat fb nya dia tak diberi makan Adoii macam ni punya orang pun ada yer...
Tindakan pihak berkuasa menghalang dia masuk ke Sabah kerana tidak mahu mereka membuat huru hara sesukahati seolah-olah negara ini tiada undang-undang.

Sepatutnya bila pilihanraya dah habis terima sajalah keputusan rakyat dan tidak perlu untuk berkempen atau membuat perhimpunan yg menyusahkan rakyat lagi.. tunggu saja PRU 14 nanti.

Tiada ulasan: