Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 1 Jun 2013

CIKGU YANG UCAP MELAYU BABI,KERAJAAN BABI KERANA KETUANYA MELAYU WAJIB DITAHAN !!! ?


CIKGU INILAH YANG BERMULUT PUAKA !!! CIKGU INILAH YGMEMANGGIL ANAK MURIDNYA MELAYU BABI !!!
CIKGU INI JUGALAH YG MENGATAKAN KERAJAAN BABI SEBAB KETUANYA ORANG MELAYU !!!!



Pada 30hb Mei 2013, seorang wanita melayu berusia 37 tahun, ibu kepada pelajar sekolah Tingkatan 2 di Gelang Patah telah membuat satu laporan polis.
Petikan laporan polis tersebut;
Pada sekitar beberapa bulan sebelum Pilihanraya PRU13 yang lepas anak saya yang belajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Gelang Patah di Tingkatan 2 kelas RK2 telah beberapa kali meminta agar dipindahkan ke sekolah yang lain disebabkan oleh seorang guru [p] cina yang bernama Poh Kim Thye. Guru ini terlalu bersikap perkauman sehingga menghasut pelajar melayu untuk membenci kerajaan diantara perkataannya
1.       Kerajaan Bodoh
2.       Kerajaan Lembu
3.       Kerajaan Babi Sebab Diketuai Oleh Orang Melayu
Guru ini juga sudah terbiasa memanggil pelajar melayu dengan panggilan “melayu bodoh”, “melayu babi”, “melayu bangang”, “melayu sial”, dan “melayu pukimak”.
Sungguh kurang Ajar Cikgu ini kerana mengucapkan kata-kata yang sangat keji pada bangsa Melayu diharap pihak berwajib pecat Guru ini serta merta dan tiada Maaf bagi kesalahan menghasut dalam isu2 Perkauman yang hanya membawa pada kehancuran keharmonian yang Kerajaan bina sekian lama ini.

Tiada ulasan: