Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 1 Jun 2013

TANYA SAMA IZZAH APA SEBAB MARAH NANTI JAWAB IZZAH TAK BOLEH masuk sabah !!!!

Salleh sokong keputusan sekat Izzah masuk Sabah-SH hari ini !!!
Nampak nya asal sahaja ada cerita kisah Nurul Izzah ni ada sahaja pencacainya akan mengomen dan membodek si Nurul Izzah ni mungkin dibayar ker apa yer?

Maklumlah asal Admin baca cerita Sinar tu ada jer komennya tak habis-habis nak mengkritik bagaikan parti dia tu baik lah sangat tapi yang Admin pelik 24 ada jer komen2nya carik makan dari memburukkan kerajaan ker apa mamat ni ?

Ada akal gunakan sebaiknya Kita kena hormat apa yg kerajaan Negeri sabah buat lagipun kalau hanya nak pecah belahkan perpaduan orang sabah buat apa lain lah nak membantu org Sabah kalau niat macam tu Admin pun sokong bak kata pepatah kerana pulut santan binasa kerana mulut badan binasa mungkin kerana kritikan dan khabar angin yg papanya terlibat buat orang Sabah tidak menerima Izzah masuk sabah tu Admin tak tahu Wallahuaklam.

Lagi pun kuasa menghalang seseorang daripada memasuki Sabah disebut dengan jelas oleh Seksyen 66 Akta Imigresen dan keputusan ini bukan bersifat politik, tetapi untuk menjaga kepentingan dan kestabilan Sabah.tapi yg biadap dan bongoknya kenapa Raja Mohd Shahrim dan pengadu domba Pakatan Pembangkang dalam Sinar ni banyak cakap plk cuba guna otak sikit cuba rumah korang dibuat mcm tu korang tak suka orang tu kaki bawak mulut mestilah ko tak bagi dia dtg..

Dah orang tak suka buat apa nurul izzah terhegeh-hegeh nak datang tak malu apa ker..masuk kandang kambing mengembek masuk kandang lembu mengembok..ni tak masuk kandang kambing bunyi kuda kikikikikiki


Salleh sokong keputusan sekat Izzah masuk Sabah
KOTA KINABALU - Timbalan Ketua Perhubungan Umno Sabah Datuk Seri Salleh Said Keruak menyokong penuh keputusan kerajaan negeri meminta Pengarah Jabatan Imigresen Negeri menghalang naib presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nurul Izzah Anwar memasuki Sabah semalam.
Beliau berkata kuasa menghalang seseorang daripada memasuki Sabah disebut dengan jelas oleh Seksyen 66 Akta Imigresen.
"Bagaimanapun, peruntukan undang-undang berupa rayuan, sentiasa ada bagi Nurul Izzah. Saya percaya keputusan ini bukan bersifat politik, tetapi untuk menjaga kepentingan dan kestabilan Sabah.
"Sabah perlu menyekat kemasukan mana-mana ahli politik dari luar negeri ini tanpa mengira kecenderungan politik mereka, yang datang ke negeri kami dengan niat untuk menanam perasaan curiga dan benci dalam kalangan rakyat kami," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.
Sambil menegaskan bahawa rakyat Sabah tidak mahu mengamalkan budaya politik 'pecah dan perintah' seperti yang terdapat di tempat lain, Salleh, yang juga Speaker Dewan Undangan Negeri Sabah, berkata Sabah merupakan sebuah negeri yang sentiasa aman serta harmoni dan "kami berbangga dengan perpaduan dalam kepelbagaian kami".
"Kami tidak boleh membiarkan kepentingan Sabah dipermainkan oleh ahli politik tidak jujur dari Semenanjung Malaysia yang ingin memburu kemegahan politik peribadi," katanya. - Bernama 


Tanya sama izzah.......apa sebab marah......nanti jawab izzah.....tak boleh masuk Sabah.......kesian sama izzah.....tak boleh kelentong orang Sabah......

Tiada ulasan: