Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 14 Jun 2013

BENARKAH TUDUHAN DATO SERI IR MOHD ZIN MOHAMED TERIMA WANG DARI ANWAR ?


- Ungku Salleh Mendakwa kononnya-
"Saya berani bersumpah Zin Badak menerima sejumlah wang dari Anwar Ibrahim untuk pastikan BN kalah di Selangor"
Orang yang sungguh bahagia ialah mereka yang dijauhkan dari fitnah dan juga orang yang bila terkena ujian dan dugaan, dia bersabar.

Siapa yang tidak berusaha melepas diri dari cinta kepada dunia, maka akan sengsaralah hidupnya, kerana sumber fitnah dan kesalahan adalah ketika seseorang itu begitu cinta kepada dunia.

Orang yang paling jahat daripada penyebar fitnah adalah orang yang suka mendengarkan mereka. Justeru, tidak akan ada penyebar fitnah apabila tidak ada yang mendengarnya.
SEMALAM heboh di laman media sosial milik pro-BN yang mendakwa Ketua Pemuda UMNO Selangor, Ungku Salleh berkata yang kononnya Timb. Pengarah Pilihanraya Selangor, Dato' Seri Ir. Mohd. Zin Mohamed ada menerima wang daripada Ketua Pembangang, Anwar Ibrahim untuk memastikan BN kalah teruk di Selangor pada PRU13 yang lepas dan Admin mengangap berat tuduhan yang dibuatnya ini dan kalau kita fikirkan macam tiada langsung logiknya.

Dalam blog www.inigoblokpolitik.com ada mendedahkan yang Ungku Salleh ada menyebut dan sanggup bersumpah dihadapan beberapa rakan blogger yang Ir. Zin memang ada menerima wang dari Anwar. baca seterusnya cerita yg berkaitan didalam blog sahabat PM di SINI.

Apa-apa pun bagi  Admin kita tidak boleh menuduh melulu perkara ini hanya yang ada bukti sahaja wajar berkata tentang ini maka amat wajar perkara ini disiasat agar segalanya dapat dibuktikan demi kemenagan Barisan Nasional di PRU14 nanti almaklumlah fitnah ini bahaya jika kita salah sebar kebenaran kita yang terpaksa menanggong dosanya jadi berhati2lah sahabat PM semua Wallahuaklam...

Tiada ulasan: