Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 23 Ogos 2013

ANWAR BUAT KENYATAAN MENGEJUT DILAMAN TWEETER NYA MENGATAKAN ALTANTUYA LETOPKAN DIRINYA SENDIRI

E

Berikutan pembebasan suspek bagi kes pembunuhan model Monggolia, Altantuya,Memang sudah Pendekar jangka bahawa mestilah ramai dikalangan penyokong serta pemimpin Pakatan Rakyat yang mempersoalkan krebiliti Mahkamah Rayuan yang membuat keputusan membebaskan kedua dua tertuduh.

Ketua Umum Pakatan Rakyat iaitu Anwar Ibrahim. Didalam laman sosial Twitter dilihat menyokong satu kenyataan yang mengatakan bahawa Altantuya sebenarnya membunuh diri dengan meletupkan dirinya sendiri.

Selain itu, Anwar dilihat cuba mempersoalkan sama ada Mahkamah diarahkan oleh pihak-pihak tertentu disebalik pembebasan dua suspek pembunuhan tersebut.

Sebelum ini, Anwar juga dibebaskan oleh Mahkamah yang sama apabila beliau merayu untuk kes liwat terhadap pembantunya iaitu Saiful Bukhari Azlan.

Walaupun terdapat bukti menunjukkan Saiful memang diliwat dan ini diakui sendiri oleh peguam Anwar, Karpal Singh, Mahkamah terpaksa membebaskan Anwar diatas sebab teknikal.

Tiada ulasan: