Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 10 Mei 2013

PANAS... ADAKAH BENAR DAP DAH MULA HALANG AZAN MASJID DI BATU PAHAT JOHOR ???




Salam,menurut sumber blog sahabat  @PM Iaitu berbunyi; berita yang aku baru terima dari kawan aku yang berada di Batu Pahat Johor. Di khabarkan Parti DAP yang baru menang pada pilihanraya baru-baru ini di BANDAR PENGGARAM BATU PAHAT telah mula menyerang MASJID DATO BENTARA LUAR. Dikhabarkan DAP telah mula menghantar surat bantahan  azan kepada Pejabat Daerah Batu Pahat.

Apa-apa pon aku harap semua umat islam dapat bersabar kerana kawan aku yang berada di Batu Pahat sedang berusaha mendapatkan salinan surat bantahan yang telah DAP hantar kepada Pejabat Daerah Batu Pahat. baca fakta penuh di blog sahabat @PM SILA [KLICK] DISINI(SUMBER)

Tiada ulasan: