Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 27 Mei 2013

ANWAR SAHKAN BLACK OUT505 TIDAK TERJADI DI BALAI POLIS PAGI TADI!!! ??


Satu Negara dicanangkan kononnya SPR penipu bila lampu segaja dipadam dan  memang sesuai la nama perhimpunan BLACKOUT505 diberi dan kononnya akan membuat report berkenaan isu-isu penipuan tersebut tapi bila tengok Report yang sipolan ni buat pagi tadi jelas dia yang penipu haahaahaaa. 

Report polis yang dibuat pagi tadi oleh Anwar Ibrahim hanyalah berkaitan penipuan dakwat kekal oleh SPR dan untuk makluman pencacai2 PR Tiada report untuk BlackOut505, tiada report untuk pengundi hantu dan tiada report untuk penipuan pilihanraya. Apa dah jadi ni sekarang siapa tipu siapa?

Hairan dengan sikap fanatik penyokong pakatan yang sibok dok berhimpun terkinja-kinja tak kira siang malam konon berlaku #Blackout505. Last-last Ketua Penipu sendiri datang balai polis buat report HANYA berkaitan dakwat kekal. Itu je? Habis apa motif rakyat diajak untuk berhimpun konon berlaku black out di pusat kiraan undi? Siapa yang tipu siapa ni haahh pelik sungguh pelikkan.?

Tiada ulasan: