Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 24 April 2013

KEJAHILAN PUAK PAS:Apa Punya Bodoh Imam Madinah Sokong BN?


Kebodohan Puak Syiah PAS yang nampak sangat BODOH kerana Ulamak yang tidak menyokong agenda Politik pun mereka nak hina,caci dan dimaki sila klick SINI untuk melihat totok2 PAS bodoh ni menghina Ulamak...

RAMAI bertanya kepada kami kenapa Imam Masjid Madinah,  Al-Syeikh Solah Muhammad Al-Budair dibawa ke Malaysia pada waktu ini dan hanya akan pulang semula ke negara asal pada 4hb Mei nanti - sehari sebelum hari pengundian berlangsung pula tu?

Adakah Al-Budair akan menjadi seperti bomoh atau pawang untuk membaca jampi serapah memastikan  kejayaan BN dalam pilihanraya umum kali ini, atau apa?ini semua kenyataan bodoh lebai kera pas menghina Ulamak yang jelas tidak berkepentingan Politik

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah tentu dapat dari Allah swt org yg keluarkan kenyataan macam nie. Org ini mesti selalu melakukan perbuatan syirik kpd Allah swt.

Tanpa Nama berkata...

Org yg suka menyekutukan Tuhan saja akan mengeluarkan kenyataan macam ini. Agaknye dia selalu melakukan perbuatan syirik. Insya Allah .....cash pun Allah swt boleh bagi.