Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 16 September 2012

PERINGATAN KEPADA ADUN DAP SEKINCHAN, NG SUEE LIM YANG SEDANG KEPANASAN…

PERINGATAN KEPADA ADUN DAP SEKINCHAN, NG SUEE LIM YANG SEDANG KEPANASAN…
Ada 3 isu tempatan yang sedang ADUN DAP Sekinchan hadapi menjadikannya panas punggung macam cacing kepanasan dan menjadikan tanah udang untuk menutup isu di Sekinchan. Ingat YB ADUN DAP Sekinchan:

ISU PERTAMA – ADUN DAP SEKINCHAN DI SAMAN FITNAH OLEH YB. DATUK SERI NOH.
ADUN DAP Sekinchan, JANGANLAH LUPA, tuduhan ADUN DAP Sekinchan kepada YB. Datuk Seri Noh melesapkan duit petani RM 110 juta. Ianya sudah menjadi kes mahkamah. YB Datuk Seri Noh telah memfailkan saman fitnah kepada ADUN DAP Sekinchan. Tak banyak hanya RM 10 juta. SEE YOU IN COURT . SURE YB DATUK SERI NOH AKAN MENANG KES NI. Datuk Seri Noh dah janji kepada rakyat Tanjong Karang, kalau menang kes ni, duit RM10 juta akan digunakan untuk membuat kenduri besar-besaran di Tanjong Karang. Sepanjang YB. Datuk Seri Noh Omar menjadi Ahli Parlimen Tanjong Karang, beliau tidak pernah melupakan janji yang pernah dibuat. Rakyat Tanjong Karang amat memahaminya.

ISU KEDUA – MENGAPA ADUN DAP SEKINCHAN TAK JAWAB TUNTUTAN RAKYAT?
Tuntutan rakyat Sekinchan meminta penjelasan kepada ADUN DAP Sekinchan berhubung Projek Kondominium Sekinchan Residence tidak dilayan oleh ADUN DAP. Persoalannya, mengapa projek Kondominium Sekinchan dibina tidak mengikut garis panduan Jabatan Perancang Bandar dan Desa serta Garis Panduan Rancangan Tempatan Majlis Daerah Sabak Bernam (GPRTMDSB)?
Mengikut garis panduan tersebut, had tinggi pembinaan kondo tersebut hanya 12 tingkat tetapi dibina sehingga 18 tingkat. Mengikut garis panduan itu lagi, bilangan unit rumah hanya boleh dibina 50 unit rumah untuk 1 ekar, tetapi pembinaan kondo tersebut telah dibuat 93 unit.
ADAKAH ADUN SEKINCHAN INI MASIH MABUK TIDAK SEDAR APA YANG BERLAKU DI DEPAN MATA. KEBIASAANNYA ORANG MABUK MEMANG TIDAK BOLEH BUKA MATA.

ISU KETIGA – MENGAPA PANSAPURI DAMAI SEKINCHAN DIJUAL?
Rakyat mahu penjelasan – Mengapa 24 unit kuota untuk bumiputera di Pangsapuri Damai Sekinchan dijual kepada syarikat bukan bumiputera, NKK Enterprise dibawah harga pasaran? Mengapa bumiputera dinafikan peluang memiliki rumah di Pangsapuri Damai tersebut.
Mengapa ADUN Sekinchan tidak mempertahankan kuota bumiputera Melayu terutamanya, sedangkan kemenangan ADUN DAP Sekinchan ini memang dibantu oleh undi bumiputera PAS dan bumiputera PKR semasa PRU12.
WAHAI MELAYU, SEDARLAH, inilah akibat kalau sokong DAP parti perkauman yang akhirnya hak melayu dijual kepada bukan Melayu.
MUNGKIN ADUN DAP SEKINCHAN INI ADA KEPENTINGAN DALAM SYARIKAT NKK ENT. KALAU IKUT RINGKASAN NKK TU MUNGKIN MEMBAWA MAKSUD NG SUEE LIM DAN KAWAN KAWAN. TAKKANLAH SYARIKAT NKK ENT. YANG BARU DITUBUH PADA 29 SEPTEMBER 2010 DAN MEMBELI PANGSAPURI YANG DITENDERKAN PADA 20 SEPTEMBER 2010.
SUMBER NADI TG KARANG

CERITA TERBARU LAWATI...http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2012/09/full-video-bagaimana-ng-siew-lim-dan.html

Tiada ulasan: