Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 11 April 2013

FUUL VIDEO : video lucah yang merakamkan aksi seorang lelaki mirip pemimpin kanan PAS,

KITA BUKAN BERTINDAK UNTUK MENGAIBKAN SESIAPA WAJIB KITA TAU SETIAP KEMUNGKARAN HARUS DITEGAH KERANA KITA TAK MAHU PEMIMPIN YANG BEGINI KITA NAK LANTIK SEBAGAI KETUA KITA NANTI !!!!!! BIARLAH PIHAK PAKATAN NAK KATA KITA NI LAIN TAKDA PORNO2 TAPI TU LAH HAKIKATNYA KLU KITA DIAM BIARKAN JER TAKUT BALA YG BAKAL MENIMPA KITA SEMUA KERANA JANJI ALLAH JIKA KITA TIDAK MENEGUR MAKSIAT INI !!!

rVideo tersebut dipercayai diedar di kawasan perumahan lorong sekolah dan lorong hidayat kg alor lintang ,Kg Raja, Besut Terengganu.. Laporan orang ramai mengatakan terjumpa cakera padat berisi video tersebut.


sementara itu admin ada menerima khabar baru bahawa PKR DALANG PENYEBARAN VIDEO LUCAH MIRIP DATO' MUSTAFA ALI.. 2 org AMK ditahan untuk soal siasat berikutan penyebaran video lucah Setiausaha Agong PAS, Dato' Mustafa Ali, video durasi 11 min 25 saat memaparkan seorang wanita bukan warganegaa sedang melakukan hubungan seks dengan Seseorang yang mirip Dato' Mustafa.

Ringkasan Kes.

Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai P
olis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan:
 
1) MO: Suspek telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.



DEMI MENJAGA AIB SESAMA ISLAM VIDEO PENUH TIDAK DISERTAKAN HANYA BUKTI MENUNJUKKAN SIAPA PELAKUNYA SAHAJA KLU NAK TGK YG FULL CARI DI BLOG LAIN ADMIN TAK BERNIAT NK TUNJUKKAN YG VIDEO TERLAMPAU TU !!!!!

Tiada ulasan: