Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 21 Mei 2014

#PRK BUKIT GELUGOR : Presiden Parti Cinta Malaysia persoal Ramkarpal Muat Naik banyak gambar lelaki Berotot sasa

GEORGETOWN – Kempen pilihan raya kecil Bukit Gelugor memasuki fasa baru apabila isu sekitar pilihan seksual calon DAP Ramkarpal Singh dibangkitkan oleh Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM) Huan Cheng Guan .
Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM) Huan Cheng Guan menyuarakan perasaan ingin tahunya terhadap gambar lelaki berotot yang dimuat naik ke Facebook Ramkarpal.
“Kenapa Ramkarpal memuat naik banyak gambar lelaki berotot di FB dia.
“Dia sudah 38 tahun dan belum berkahwin, kamu tak rasa ada yang tidak kena berhubung perkara itu,” katanya kepada pemberita semasa turun padang di Island Glades pagi semalam.
Berang dengan sindiran itu, Ramkarpal menafikan beliau seorang homoseksual dan berharap untuk mencari pasangan hidup segera.

Tiada ulasan: