Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 30 April 2013

CAMPURTANGAN PIHAK-PIHAK DARI ISRAEL DIKECAM @RAZLANRAFII @TUNFAISAL

Razlan Rafii, Ketua Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Seputeh merangkap Timbalan Pengerusi Unit Media Baru (UMB) Pemuda UMNO Malaysia mengecam campurtangan asing lebih-lebih lagi Israel dalam kancah politik Malaysia terutama menjelang hari pembuangan undi yang bakal berlangsung pada 5 haribulan Mei ini.

Memetik tayangan klip video pendek dari laman youtube dengan capaian ini, ianya dikesan telah dimuatnaik pada 26 haribulan April iaitu beberapa hari yang lalu melalui akaun youtube milik Karen Dunham.
Rata-rata rakyat Malaysia maklum bahawa ketua umum pakatan rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah membuat kenyataan dalam satu media asing tidak lama dahulu yang menyatakan kesanggupan beliau mempertahankan keselamatan dan kedaulatan negara Israel.

Berikut adalah rakaman penuh kecaman Razlan.

    

SUMBER: SILA [KLICK] DISINI UNTUK CERITA PENUH

Tiada ulasan: