Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 13 September 2013

Polis, SKMM kerjasama siasat kes Guan Eng

Semalam rakyat digemparkan dengan ugutan bunuh oleh, seorang pengguna Twitter menggunakan nama MoonYue18 yang  menulis '#DynastyLim#CEC#DAPig#@cmlimguaneng cheater! u mati minggu depan' di laman sosial berkenaan.
   
Lim dalam kenyataan akhbarnya semalam berkata beliau percaya ugutan bunuh yang diterimanya mempunyai kaitan dengan isu pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP sebelum in

GEORGETOWN - Polis akan bekerjasama dengan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) bagi menyiasat kes ugutan bunuh terhadap Ketua  Menteri Lim Guan Eng menerusi laman Twitter.
Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata pihaknya telah merekodkan keterangan Lim dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 507 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah.
"Ketua Menteri telah buat laporan di Balai Polis Pulau Tikus malam tadi dan kita sedang jalankan siasatan. Perkembangan kes ini akan dimaklumkan kemudian," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan khutbah Jumaat di Masjid Jelutong, di sini hari ini.
Nampak gayanya ahlinya sendiri marah padanya erm ...sendiri fikirlah apa kesudahan siapa yang menyokong parti Dap ini.

UNDI BN SELAMAT UNDI DAP SENDIRI MAU INGAT 
INI AGENDA DAP SEBENARNYA

Tiada ulasan: