Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 14 Ogos 2013

PAPAGOMO BIDAS PEMUDA MCA KONONNYA JAGUH BANGSA !!!! TERBAIKLAH PAPAGOMO

Pemuda MCA konon nak jadi jaguh Bangsa Cina bila buat laporan Polis kononya Papa Gomo berdosa besar bila kata Bangsa Cina "PENDATANG".

Patut pemuda MCA sedar bahawa mereka telah gagal mendidik belia cina agar menghormati Agama dan Bangsa lain di Malaysia ini. Lihat sahaja kes Alvin dan Vivian yang menghina Islam di Bulan Ramadhan lalu. Mana suara pemuda MCA yang mengecam perbuatan biadap Alvin dan Vivian?

Polis disamakan Seperti Babi oleh Cina Couvenis. Mana suara pemuda MCA mengutuk kenyataan bangsa mereka yang menghina pasukan Polis?

Banyak bangsa Cina perlekeh lagu Negaraku dan tidak hormat pada bendera Kebangsaan. Mana suara pemuda MCA menegur anak anak Cina yang biadap ini?

MCA usah menjadi jaguh kerana kami orang Melayu sedar bahawa Cina di Malaysia semakin biadap dan kurang ajar! Mereka Hina Agama, hina Bangsa, Hina Negara dan kita tidak akan tunduk dengan desakan Cina Couvenis keparat!

Ini Tanah Melayu,
Tanah Tumpahnya Darahku!!!

BY PAPAGOMO

Tiada ulasan: