Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 15 Julai 2013

TUGAS SKMM SELESAI KINI TANGGUNG JAWAB PEJABAT PEGUAM NEGARA UNTUK MEMBUAT DAKWAAN PADA ALVIN&VIVIAN

Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Jailani Johari berkata di lobi Parlimen hari ini dan memberitahu bahawa, pasangan itu telah hadir ke SKMM pagi ini bagi dirakam kenyataan untuk membantu siasatan pihak berkuasa.

Beliau dimaklumkan oleh SKMM kedua-duanya telah hadir pagi ini. Setakat ini SKMM hanya boleh melakukan siasatan dan dakwaan hanya akan diputuskan oleh Pejabat Peguam Negara dan tugas seterusnya akan digalas oleh badan itu pula selepas ini.


Manakala Pihak polis juga telah menerima aduan. Siasatan akan dilakukan tetapi terpulang kepada pihak pendakwaraya untuk membuat keputusan terhadap pasangan itu,


Johari memberitahu, kes yang melibatkan pasangan itu disiasat di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 serta Seksyen 298 Kanun Keseksaan.


Jadi perkara ini elum selesai jadi kita tunggu an lihat apakah pihak berkenaan akan mengambil langkah yang tepat bagi pengkhianat Umat Islam di Negara kita ini adakah seperti sebelum belum ini terlepas atau menerima balasan yang setimpal kerana semalam pun kedua dua bintang porno itu ada mengeluarkan kenyataan dilaman tweeternya berbentuk makian dan ugutan dan rasanya kalau dibiarkan mereka ini perkara sama pasti akan berulang dan video yang menunjukkan mereka meminta maaf tu sekadar menyenda kita sahaja seperti sebelum ini


Setelah hampir seminggu gambar BODOH tersebut berlegar diruang maya, barulah SKMM mengambil tindakan terhadap pasangan ini dengan memanggil mereka untuk dirakamkan keterangan dan semalam juga selepas dinasihati oleh SKMM, mereka berdua membuat rakaman maaf dan BEBAS seperti sebelum ini tanpa ada tindakan.

Teringat satu posting dalam facebook seorang rakan:

'HALALKAH DARAH ALVIN & VIVIAN UNTUK UMAT ISLAM?'

Bagi aku halal sahaja. Kalau umat Islam, orang Melayu masih nak berdiam diri lagi tentang penghinaan yang semakin dibiarkan semakin melamapu. Aku berjanji. Aku bersama kumpulan aku insyaAllah akan mencari dua ekor Cinabeng ini hingga dapat. Jika ada sesiapa yang mahu turut serta dipersilakan. Syaratnya cukup mudah, hanya apabila ada terserempak dengan pasangan ini sama ada Alvin atau Vivian, tumbuklah, sepaklah, belasahlah, langgarlah mereka. Biar Cinabeng ini tahu apa itu Ketuanan Melayu! Biar Cinabeng ini sedar yang mereka hanya sebagai penumpang di Tanah Melayu! Biar mereka ini mula belajar tentang sejarah kembali!

Persetankan dengan pemimpin Melayu yang ada sekarang ini. Masing-masing mahukan undi. Masing-masing mahukan Cinabeng kembali kepada mereka walaupun hakikatnya Cinabeng sudah benci, sudah marah dengan Melayu & Islam. Jangan dibiarkan pisang berbuah dua kali. Takut selepas ini masih ada lagi Menteri UMNO yang memanggil anjing Cinabeng ini untuk berjumpanya. Beri Cinabeng ini dana untuk meluaskan empayarnya. Agar menjadi produk pelancongan Malaysia di seantero dunia.

Ya! Kita masih lagi menunggu kelibat Nazri Aziz yang mungkin akan menjadi Hero Cinabeng sekali lagi dalam isu ini. Jika sebelum ini kita saksikan yang apabila Namewee, satu Cinabeng yang cukup hebat menghina Melayu, menghina Islam, menghina Malaysia diberikan satu dana khas daripada Nazri Aziz untuk mengembangkan bakat filem pendek Namewee. Dan beruntungnya jadi Cinabeng apabila senang sahaja bertemu dengan Menteri UMNO, sedangkan ahli UMNO, orang Melayu sendiri nak berjumpa punya cukup susah ini apatah lagi mahu memohon dana khas. Namewee sebagai seorang Cinabeng terima dana khas jutaan ringgit untuk filem hina negara, kita sebagai Melayu yang konon mempertahankan negara tidak pernah terima duit sebanyak itu dari seorang menteri Melayu. Hebat Cinabeng di Malaysia!

Jadi cadangan aku rasanya cukup menarik untuk Nazri Aziz kaji semula. Beri pula dana khas kepada pasangan seks Alvin & Vivian agar kaum Cinabeng ini dapat mengembangkan lagi bakat lakonan seks mereka sehingga peringkat antarabangsa dan agar boleh menjadi satu lagi produk PELANCONGAN Malaysia selepas Jonker Walk di Melaka. Ada setuju Nazri Aziz??

Percayalah kata aku ini. Peganglah kata aku ini yang puak Cinabeng ini tidak akan dikenakan apa-apa tindakan dari kerajaan atau pihak berkuasa. Mereka akan terus bebas berjalan kesana-sini, boleh keluar negara dengan senang hati tanpa risau akan ditangkap. Kalau tangkap pun cuma ambil keterangan setengah jam dan LEPAS!

Betapa RASIS nya kerajaan Malaysia terhadap Melayu pula. Apabila ada orang Melayu yang menghina bangsa lain terutama Cinabeng habis dikerah seluruh anggota untuk menangkap orang Melayu umpamanya kes hina Agong sendiri. Maka ditahannya Melayu yang menghina Cinabeng ini selama seminggu untuk memberi keterangan. Maka tidurlah, makanlah, solatlah Melayu si penghina Cinabeng ini di dalam lokap selama SEMINGGU. Malaysia adalah sebuah negara Melayu yang sungguh RASIS terhadap bangsa Melayu. 

Jadi apa tindakan? Jika kerajaan Melayu tidak 'TERCUIT' pun dengan tindakan Cinabeng-cinabeng ini, kita sebagai rakyat Melayu yang marhaen perlu mainkan peranan. Ingat! 'Halal Darah Alvin & Vivian Untuk Umat Islam'.

Di sini aku sertakan sekali alamat lengkap Alvin & Vivian, terpulanglah kepada mana-mana gengster Melayu seperti PEKIDA, PERKASA, SAHABAT, DOUBLE-7, PERTIGA, BATAS untuk bertindak. Atau perlukan DUIT untuk bergerak??

Recent address 2013/01/18:

Alvin Tan
468-14-18 Kompleks Mutiara
Jalan Ipoh Batu 3 1/2
Kuala Lumpur, Kuala Lumpur 51200 Malaysia

contact:
+60 182693676
603-62723870
012-6780170

tanjyeyee@gmail.com
alvintan_88@hotmail.com
alvin.fezzl (Skype)

alamat IC:
NO 6 JALAN KENANGA SD9/2B, BANDAR SRI DAMANSARA 52200, WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

alvin tan's family:
TAN JYE YNG
860129145164
NO 6 JALAN KENANGA SD 9/2B BANDAR SRI DAMANSARA

vivian lee:
LEE MAY LING
890519015418
NO 12 JALAN LEMBAH 4 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR

alvivi.swingers@gmail.com

vivian lee family:

MA SWEE PING
591005015250
12, JALAN LEMBAH 4, TAMAN DESA JAYA, JOHOR BAHRU 81100 JOHOR

CHAREESSA CHEE ERN HWAY (facebook sister)
911006016634
NO 44 JALAN LEMBAH 20 TAMAN DESA JAYA 81100 JOHOR BAHRU JOHOR

Tiada ulasan: