Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 15 Julai 2013

PAKEJ LENGKAP BAGI CALON BN KUALA BESUT SUKAR DIGUGAT CALON PAS KERANA ?

TAGLINE"ANAK USTAZ-PROFESIONAL-ORE MUDO"

Harapan yang tinggi kini disandarkan kepada seorang anak muda yang Admin lihat mempunyai pkej lengkap sebagai Wakil Rakyat dengan keramahannya serta budi bahasa yang tinggi pada semua golongan tak kira tua dan muda sangat menyayangi beliau kerana keramahan dan sifat2 Beliau berbanding calon Pas yang hanya berjanji akan menggajikan orang lain jika menang bertanding pada PRK N10 ini dan paling mengejutkan calon pas lebih sayangkan perniagaannya dari menjadi wakil Rakyat

Lihat video di bawah bagaimana orang yang sibuk dengan perniagaan mahu menjadi Wakil Rakyat,Bayangkanlah dah jadi Wakil Rakyat nak Wakilkan pulak pada orang lain untuk menguruskan kerjanya macam ni nampaknya senanglah pengundi nak congak siapa pilihan untuk mewakili mereka kelak fikir fikir renung renungkanlah.



Video : Tak ada masa ? Lebih baik jangan jadi calon langsung takgitu saudara saudara yang bakal mengundi di kuala besot nanti!

Berbanding calon BN ini pula dengan tagline yang agak unik ini iaitu "anak ustaz-professional-ore mudo".dapat meningkatkan motivasi dan visi para penyokongnya untuk turut bersama sama berkempen bersama beliau

Dengan harapan yang tinggi supaya keputusan kali ini masih memihak kepada calon BN dengan penambahan majoriti 4000 undi, Barisan Nasional Bahagian Besut meramalkan kerusi DUN Kuala Besut akan kekal milik BN pada 24 Julai ini.

Bagi Admin PM la bagus sasaran yang dibuat itu kerana lagi tinggi sasaran target lagi tinggi pengobanan yang perlu beliau lakukan demi menarik sokongan Rakyat khususnya di Kuala Besot


16:16 adalah target utama PAS namun jangan bimbang, walaupun PAS menang dalam PRK kali ini BN masih lagi memerintah Terengganu dengan kekuatan sokongan Speaker DUN yang memihak kepada Barisan Nasional. Tak perlu risau dengan angan-angan PAS yang ingin menakutkan rakyat. Mereka hanya pandai bercakap namun semua nya ternyata dusta.

Harapan kemenangan BN dikuatkan lagi dengan pertelingkahan pemimpin PAS yang sehingga kini masih mempertikaikan perlantikan Husam Musa sebagai Pengarah Pilihanraya PAS bukannya Wahid Endut yang dilihat adalah individu paling layak memandangkan PRK kali ini diadakan di kawasan beliau yang mana beliau adalah Pesuruhjaya PAS Terengganu.

Ketidakpuasan hati pemimpin PAS ini dilempiaskan melalui satu kiriman sms kepada kepimpinan PAS Terengganu yang lain yang turut mempertikaikan perlantikan Husam Musa.


Tiada ulasan: