Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 2 Jun 2013

POLIS AKAN SENTIASA MEMANTAU LAMAN SOSIAL !!!

RED BEEN ARMY MENGGIGIL KETAKUTA BILA TAHU MEREKA DALAM PERHATIAN

Polis Diraja Malaysia (PDRM)  hari ini menegaskan bahawa akan terus memantau aktiviti di laman sosial berikutan banyak kes-kes berunsur jenayah atau hasutan dan Pihak Polis tidak akan teragak-agak mengambil tindakan tegas terhadap individu yang menggunakannya untuk melanggar perundangan negara, kata Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Mohd. Bakri Mohd Zinin.

  • Polis akan menjalankan siasatan secara menyeluruh setia aktiviti sama ada ia berunsur jenayah atau hasutan, dan sekiranya ada bukti yang kukuh, mereka akan bertindak tanpa memberi amaran.


  • Pihak Polis juga tidak akan bagi amaran lagi kerana sudah banyak amaran yang diberi malah selama ini juga, kita sudah tunjuk tindakan tegas, tidak perlu lagi menghuraikan satu persatu apa yang perlu kita buat.
  • Jika mereka jelas buat salah, kita akan terus laksanakan apa yang wajar dan tak perlulah menyalahkan individu lain jika ditangkap dan berhati-hatilah jika menggunakan laman sosial dan jangan sesekali melakukan Hasutan yang menyalahi Undang-undang
P/S berhati-hatilah dan gunakan kemudahan media dengan cara yang berhemah 

Tiada ulasan: