Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 18 Jun 2013

NENEK MENGANDUNG TUJUH BULAN DICEKUP MELACUR !!!!

Gambar sekadar hiasan
Agak memeranjatkan juga bila ada orang yang sudah berumur yang sudah pun bergelar seorang Nenek dan sedang mengandung tujuh bulan masih sanggup melakukan kerja-kerja yang sangat tidak bermoral dan menjijikkan iaitu melacurkan diri dan akibatnya wanita berasal dari Indonesia itu berjaya dicekup dalam operasi cegah Maksiat malam tadi

Seorang nenek warga Indonesia yang mempunyai seorang cucu ialah antara ditahan oleh Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Imigresen kerana terlibat menawarkan khidmat seks dalam satu operasi di sebuah hotel bajet di pusat bandar raya di sini malam tadi.

Turut dicekup ialah seorang wanita yang sarat mengandung tujuh bulan bersama lima wanita warga Indonesia yang lain.

Menurut Timbalan Pengarah Imigresen, Khairul Anuar Abu Bakar, kesemua tahanan akan dibawa ke Depo Tahanan Imigresen Pekan Nenas, Pontian untuk tindakan susulan.

Tiada ulasan: