Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 11 Mei 2013

Tiada dalil dan Nas menghalalkan Kerajaan Islam yg ada (Barisan Nasional) diruntuhkan oleh kafir

Mereka dikatakan pejuang Islam dan organisasi mereka dikatakan gerakan Islam sebenar. Kebelakangan ini, mereka dipermainkan bukan Islam dalam banyak isu seperti rampasan arak, isu tukang gunting rambut dan hukum Allah SWT malahan amanat Presiden mereka juga jelas seleweng

Firman Allah SWT: 

“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu menjadikan pemimpinmu, orang-orang yang menjadikan agamamu jadi bahan ejekan dan permainan, (iaitu) daripada kalangan orang-orang yang telah diberikan Kitab sebelummu, dan juga orang-orang yang kafir. Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu benar-benar orang-orang yang beriman”. 

(Surah al-Maidah ayat 57)


Ada 112 MP Islam dalam Barisan Nasional 88 dari Semenanjung, 10 dari Sarawak (PBB) dan 14 dari Sabah-Kerajaan Barisan adalah majoriti Islam -84% MP yg dilantik di Parlimen ialah Islam.
MP Islam dalam Pakatan ialah 37 orang, 21 dari PAS, 2 dari DAP dan 14 dari PKR. 37/89 ialah 41%..Jika Pakatan yang memerintah maka kita akan berikan kuasa kepada Kafir Harbi DAP-Tiada dalil dan Nas menghalalkan Kerajaan Islam yg ada (Barisan Nasional) diruntuhkan oleh kafir. Semoga Umat Islam sedar permainan musuh dan sebaiknya tidak mengadakan demonstrasi untuk Rejim Change-Tambahan lagi bulan Rejab (1 Rejab pada iaitu hari ini) adalah bulan Yang diharamkan berperang.

Tiada ulasan: