Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 26 Mei 2013

PR TAKKAN BERPUAS HATI DAN AKAN TURUN KE STADIUM MERDEKA !!!! ??


Sampai bila2 pon PR ni takkan merasa puas ada sahaja yg tidak kena dulu masa bersih bermacam2 permintaan bila dah ditunaikan masih lagi tak berpuas hati lagi.hormatilah mejoriti rakyat yg undi BN ni jangan nak bantah kuasa kami iaitu kuasa pengundi kami nak kan keadilan juga kami dah kalah kalah jer la lain...kali...jer..la...erk...

Rakyat sudah membuat keputusan dan memilih. Akur sahaja dengan pilihan rakyat. Usah lah kita nak berkuasa dengan cara memaksa orang begini  Banyak lg kerja berfaedah yg pakatan boleh buat.

Wakil rakyat pakatan yg dah menang dan dipilih oleh rakyat bolehlah mula buat kerja... dah nak sebulan dah ni... angkat sumpah jd akil rakyat pun dah buat kan??? kejap lagi dpt gaji wakil rakyat..x kan nak makan gaji buta! nak buat perhimpunan memanjang KLICK DIBAWAH UNTUK SAMBUNGAN CERITA


BACA KISAH MEREKA NI DARI SUMBER SH:
PETALING JAYA - "Jika Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membisu, rakyat habis membeku, kita akan turun ke Dataran Merdeka," demikian kata Presiden Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham pada himpunan Blackout 505 di Petaling Jaya, semalam.

Beliau turut mendakwa, selagi kedua-dua pentadbir SPR tidak meletak jawatan, rakyat akan terus bersama PR membuat tuntutan tersebut melalui himpunan.

Pada 7 Mei lalu, Sinar Harian melaporkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim  berkata, keputusan pilihan raya umum  sepatutnya menyebelahi PR tetapi "telah dirompak."

Anwar mendakwa, PR sebenarnya adalah pemenang PRU13 namun berlaku unsur penipuan dengan kerjasama SPR sehingga menyumbang kepada kekalahan perikatan itu.

"Kita sudah menang tetapi kemenangan itu dirompak oleh BN...," katanya.

Sehubungan itu, Anwar yang juga Ketua Pembangkag itu turut menyatakan akan membuat satu laporan polis mengenai dakwat kekal.

"Esok (Hari ini) saya juga akan buat laporan polis mengenai dakwat kekal ini," katanya.
Psssttt....  Hantar je la petisyen, ni pegi menyalak satu m'sia kata pilihanraya tipu, ni semua dah kene hasut dI DSAI yg kemaruk sangat nak bergelar Perdana Menteri Malaysia..

Tiada ulasan: