Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 30 Mei 2013

ORANG BIJAK UNDI BN ORANG BONGOK UNDI PAKATAN PEMBANGKANG !!! ??

Pakatan Rakyat kuat inilah yang kami dapat naik 60sen sikit katanya!!
Inikah cara Pakatan Pembangkang Hendak menghalau peniaga Bumiputra (BN RM3000.PR RM9000!!
Dulu mereka janji turunkan 20%cukai pintu last2 naik 30%
BERITA ini baru sahaja diterima dari salah seorang sahabat admin bahawasanya selepas Pakatan Pembangkang memenangi Kerajaan Negeri Selangor pada PRU13 lepas, pengurusan PKNS dibawah kerajaan negeri telah bermesyuarat dan bersetuju untuk menaikkan sewa kedai di Kompleks PKNS, Shah Alam kepada RM9000 sebulan berbanding sewa sebelum ini yang hanya RM4000 sebulan.

Perkara ini didedahkan sendiri oleh peniaga yang berada disitu dan arahan itu akan berkuatkuasa bermula pada bulan Ramadhan akan datang. Jika semasa pemerintahan Barisan Nasional menerajui Selangor, sewa di Kompleks PKNS tersebut hanya sekitar RM3000 sebulan namun keadaan terus berubah semenjak pertukaran tampuk pemerintahan oleh Pakatan Pembangkang dan untuk rekod 90 peratus peniaga disitu peniaga Melayu dan beginilah caranya Khaled gagap meruntuhkan Ekonomi orang orang melayu.

Tak cukup dengan itu semalam kita dikejutkan dengan kenaikan sewa parking dinaikkan sehingga 60sen sejam,inilah akibatnya bila melayu PR yang bodoh masih mengundi Pakatan Pembangkang cerita yang sama berulang iaitu ketika PRU 12 mereka menjanjikan akan menurunkan cukai pintu sebanyak 30peratus tetapi setelah mereka menang cukai bukan nya turun seperti yang dijanjikan malah dinaikkan dengan jumlah penurunan yang dijanjikan.

RAKYAT SELANGOR MATI2 DIBODOHKAN MENEFESTOR15% PAKATAN PEMBANGKANG JANJI NAK TURUNKAN 20% KE 30% CUKAI PINTU TUB-TUB BUKAN TURUN NAIK 20% KE 30% NI NAMPAK SANGAT MENIPU TAK CAYA BACA DISINI

Tiada ulasan: