Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 29 Mei 2013

BLACKOUT TAMPIL TIGA TUNTUTAN ADMIN TAMPIL SATU TUNTUTAN AMACAM !!!!

Johari Abdul
JOHARI ABDUL BUAT TUNTUTAN MERAPU !!!!!
Admin menyeru kerajaan dan semua rakyat Malaysia supaya memboikot mereka dengan cara buat tidak tahu sahaja dan biarkan apa mereka nak buat dan sekiranya melanggar Undang2 tangkap sahaja

Mereka Ini jika dilayan makin menjadi-jadi dan memang wajar kita tengokkan sahaja perangai buruk mereka ini dah macam budak budak admin tengok.

Landasan Undang-undang ada tak nak ikut sebab apa? sebab dia tahu dia tak betol mcm mana hendak menang pon kan almaklumlah bukti tak kukuh cuma merapu sahaja...biarkan mereka habis kan duit masa dan tenaga mereka dan kita tak Rugi jika mereka rosakkan harta benda awam suruh ketuanya bayar

Sampai bila pun mereka ni nak berhimpun erk adakah sampai PRU14 abistu tanggung jawab dia pada tiga Negeri ni macam mana takyah buat kerja ker asik nak mengadu domba masaalah sendiri..
SH:
PETALING JAYA - Perhimpunan Blackout 505 akan meneruskan gerakan mereka sehingga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bersetuju untuk melaksanakan tiga tuntutan reformasi awal yang dikemukakan.
Pengarah program Blackout 505, Datuk Johari Abdul berkata, kehadiran rakyat di perhimpunan itu adalah lambang baru kesedaran politik rakyat yang mewakili suara 51peratus rakyat yang menyokong PR.
"Kita menuntut tiga perkara asas reformasi pilihan raya, pertama seluruh anggota SPR sekarang meletak jawatan kerana gagal memastikan PRU13 berjalan dengan telus, cekap, tanpa keraguan dan memenuhi janji mereka kepada rakyat seperti tuntutan Bersih.
"Kedua, adakan pilihan raya semula di 30 kawasan Parlimen yang diragui bila mana bukti kukuh. Ketiga, menangguhkan sebarang bentuk pindaan undang-undang pilihan raya dan persempadanan semula sehinggalah anggota SPR baru yang berwibawa dan dipersetujui oleh semua pihak mengikut konsesus rakyat," katanya pada sidang media di pejabat PKR hari ini.
Menurut beliau, konsesus itu perlulah diwakili oleh PR dan NGO.

Pssstttt...Rakyat majoriti yang mengundi dan memenangkan BN sebenarnya nak buat satu tuntutan sahaja pada PAKATAN PEMBANGKANG  ''Jangan buat huru hara kelak badan badan binasa dan masuk penjara.... 

Tiada ulasan: