Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 22 Mac 2013

VIDEO PANAS NURUL IZZAH PULA KINI TERSEBAR MEMALUKAN SUNGGUH !!! ?


Video panas Nurul Izzah kini tersebar memang Panas dan sungguh memalukan kerana membuatkan seluruh Rakyat Muak dengan Perilaku dan percakapan yang dilakonkan dalam video ini saksikanlah dan lihatlah Dunia siapa Nurrul izzah ini !!! Saksikan jawapannya ?


Jangan sesekali membuat komen kalau tak tau fakta sebenar yang ke dua jangan menghina orang tak tentu pasal.. kita cakap yang hak je.. Rasullullah walau pun di baling dengan najis ade ke dia menyumpah yahudi yang baling dia..dalam quran pun Allah berpesan.".Berdakwahlah dengan bijaksana dan dan hasanah.."insya Allah cahaya islam tu akan menyinar juga..



SAKSIKAN SATU CERAMAH NURUL IZZAH DAN KIRA BERAPA FITNAH YG DIA CUBA BUAT EKSLUSIF TERUS DIJAWAB DGN FAKTA DI DLM VIDEO INI



[VIDEO PANAS]CERAMAH BIADAP NURUL IZZAH HINA POLIS DAN SANJUNGI KOMUNIS !!!!!

Dalam video ini dikatakan Nurul Izzah Pasukan Gerakan Am dan Cawangan Khas harus dimansuhkan kerana kononnya mereka 'tidak lagi diperlukan. itulah dakwaan si Nurul Izzah yang tak habis2 dengan kenyataan bodohnya kalau dulu kecoh pasal dia memperjuangkan Melayu bebas pilih Agama hari ini hina polis biadap sungguh betina ni admin lihat tengok riak muka dia dalam VIDEO ni pun dah MENYAMPAH'.

Adakah semua perkara ingin dipolitikkan? adakah semua peristiwa yang berlaku betina ni nak ambil kesempatan menangguk di air yg keruh sampai keselamatan negara pun nak di politikkan dan sehingga banyak nyawa telah terkorban demi mempertahankan bumi Malaysia perwira kita dihina oleh betina PKR ini. yakinlah rakyat tidak bodoh seperti yang kalian sangkakan hinggakan Komunis disanjung yang seagama dikutuk zalimnya kenyataan Nurul Izzah ini.baca mengapa Nurul Izah panas sangat tentang isu ini sehingga sanggup hina pasukan keselamatan kita DISINI


Tiada ulasan: