Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 20 Mac 2013

TERKINI !!!!! Ebby AVABY... bikin cerita fitnah balu wira negara marah kerajaan #Lahadatu




OstaJah Abby AHVABY nampaknya semakin gila memfitnah dan terbaru menyebarkan cerita tentang balu Wira negara yang terkorban  di Lahad Datu .

Abby mendakwa isteri Arwah Supritendan Ibrahim Lebar merasa tertipu oleh kerajaan Malaysia yang kerana menyangka suaminya ke Sabah untuk berkursus bukannya bertugas di Lahad Datu memerangi pengganas Sulu .


Admin agak musykil siapa Cik Murni yang menjadi sumber Abby membuat fitnah ini ? Betul ka apa yang diperkatakan oleh isteri balu ??

Apa niat Abby menyebarkan cerita ini , untuk hasut rakyat benci kerajaan pasal kematian suami balu ini ??

 Jika cerita ini  tidak benar ia merupakan satu fitnah cukup besar dan menghina pengorbanan arwah  yang berjuang pertahankan negara  .

Admin harap rakyat dapat menilai sikap orang seperti abby ini  .Abby hanya seronok tweet di I Phone nya sahaja tetapi dia tidak tahu betap besar pengorbanan suami mereka berjuang di Lahad Datu .

Tiada ulasan: