Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 19 Disember 2012

D.A.P MENGHINA KAKITANGAN AWAM BERBANGSA MELAYU !!!!!!?


Majoriti besar kakitangan awam telah menjalankan tanggungjawab dan amanah mereka dengan sempurna dan tidak patut DAP sewenang2nya menuduh secara total kakitangan kerajaan sebagai pengamal Rasuah kerana dalam Kakitangan kerajaan pun ada penyokong Pakatan Pembangkang.“Menuduh kakitangan awam sebagai banyak makan rasuah adalah perbuatan khianat yang tidak boleh dimaafkan kerana ia menjatuhkan maruah kakitangan awam, keluarga mereka dan bangsa mereka”Dap Memang biadap.....

Tahun lepas seorang pemimpin kanan DAP berkata, DAP akan merombak semula kakitangan awam kerana ramai sangat orang Melayu. Kelmarin seorang pemimpin DAP pula berkata, kakitangan awam banyak makan rasuah puncanya juga sebab ramai sangat orang Melayu. DAP telah menghina kakitangan awam dan orang melayu. DAP sedang berusaha untuk menyamakan bangsa Melayu dengan rasuah.

DAP menyifatkan kadar rasuah di negara ini berpunca daripada pemonopolian  Melayu dalam Sektor Awam Sejauh manakah kebenarannya.apakah punca yang membuatkan Dap MEMBENCI KITA ORANG MELAYU, DAP sebenarnya menghina dan memperlekehkan kakitangan awam atau sengaja mahu menjadikan kakitangan awam sebagai musuh mereka.

“Ini kerana tahun lepas seorang pemimpin kanan DAP berkata, DAP akan merombak semula kakitangan awam kerana ramai sangat orang Melayu. Kelmarin seorang pemimpin DAP pula berkata, kakitangan awam banyak makan rasuah puncanya juga sebab ramai sangat orang Melayu. DAP telah menghina kakitangan awam dan orang melayu. DAP sedang berusaha untuk menyamakan bangsa Melayu dengan rasuah.

DAP memang semakin anti Melayu! Di Indonesia, Thailand, Philipine, Vietnam, Laos, India – rasuah lebih hebat berbanding negara kita, tiada pun orang Melayu yang berkerja sebagai kakitangan awam di sana. Rasuah tiada kaitan dengan mana-mana bangsa atau agama.Dalam Pakatan Pembangkan pun aku tengok banyak menempakkan mereka mengamalkan Rasuah tengok jer hasil dari kekayaan pemimpin2 mereka seperti azmin dan mak lampir kikikikikiki

Rasullullah pernah mengingatkan ‘setiap umat punya cabaran, dan dugaan bagi umatku ialah harta’. Harta adalah penyebab rasuah. Rasullullah sudah pesan awal-awal. Penyakit umat akhir zaman. DAP sekadar ingin menebalkan semangat kiasu dan chauvinist dalam perjuangan mereka ke puncak kuasa.

“Pas sebagai rakan kongsi DAP dalam pakatan wajar mentarbiyyah pemimpin-pemimpin DAP berdasar kan hadis Rasullullah ini. kita memang bersetuju rasuah adalah satu penyakit dan ia harus diperangi. Rasuah wajar digelar sebagai najis seperti mana kerajaan pernah menganggap dadah sebagai najis.

“Rasuah timbul bila ada pemberi dan penerima. Yang memberi biasa nya adalah golongan saudagar, peniaga atau mereka yang berada. DAP wajar menjalankan kempen agar golongan saudagar, peniaga dan berada tidak memberikan rasuah. Mereka adalah punca rasuah,” 

Tiada ulasan: