Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 23 Oktober 2012

UNTUK PERHATIAN MDKS...


YDP KUALA SELANGOR MEMPUNYAI AGENDA DENGAN PKNS ....?



YDP Majlis Daerah Kuala Selangor Noraini Roslan merupakan orang yang  penting dalam isu   penukaran zon tanah yang melibatkan padang PKNS telah dinaikkan pangkat menjadi YDP Majlis Daerah Kuala Selangor pada 1 Julai 2011. Ertinya dah setahun beliau menjadi YDP.

Persoalan yang timbul adalah bagaimana pegawai yang boleh tukar Rancangan Tempatan berkali-kali walaupun dah digazetkan boleh dinaikkan pangkat ke satu jawatan yang agak tinggi. 

Tindakan beliau menukar zon tanah kepada Rancangan Tempatan Petaling Jaya (RTPJ) 2 yang telah digazetkan adalah tidak mengikut peraturan. Macam mana pegawai yang tak ikut peraturan boleh naik pangkat?.. (Klik Sini)


Tak lama lagi saya akan mengeluarkan isu tentang syiling medan selera dataran melawati yang tercabut dan ada yg tergantung2 dan sangat membahayakan org yang datang minum disitu harap buat perubahan segera yer sblm perkara ni disebarkan harap YDP settle kan perkara kecil ni erk....kiiiikiiikiii. TU KLU PENUTUP TU JATUH HABIS LAH DAHI...KIIIKIIIIIKII

Tiada ulasan: