Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 2 Jun 2014

STATUS LAMAN SOSIAL DUNGU BARD DEDAH MASAALAH RASUAH LEBIH BESAR DALAM PKR ?

Selepas digantung keahlian kerana membongkar aktiviti Rasuah secara terbuka sesama mereka dan lebih malang yang sekecil kecil ahli di pecat akan tetapi yang berpangkat besar duduk senang lenang akhirnya lagi pembongkaran di buat olen Dungu Bard atau nama sebenarnya, Badrul Hisham Shahahrin sekali lagi bersuara mengenai proses pemilihan PKR yang dianggapnya banyak tidak kena.
Kali ini, Si Dungu ni mendakwa calon Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali cuba menyogok Pengerusi Panel Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP), Malek Husin menggunakan calon Naib Presiden yang juga ahli biro politik.
“Benarkah Azmin Ali cuba menyogok Malek Husin melalui calon Naib Presidenya yang juga anggota biro politik? JPP harus keluar kenyataan rasmi segera!
“Siapakah calon timbalan presiden yang menggunakan calon naib presiden dari pasukanya untuk memberikan wang tunai kepada Malek Husin? Mujur Malek membaling wang rasuah ini katanya dlm mesy.biro politik dan makanya terbongkarlah kegiatan cubaan beri rasuah ini,” katanya dalam status laman sosialnya hari ini.
Menurut CheguBard, ia adalah perbuatan rasuah dan rakyat melihat apa yang berlaku di dalam PKR sekarang.

Dah terang terang sesama mereka membongkar masaalah rasuah dalam pakatan Alahaiiii memalukan betol kan sahabat pm semua

Tiada ulasan: