Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 25 April 2014

KISAH VIDEO AZMIN AISKRIM TIMBUL LAGI DEMI SINGKIR AZMIN YG LANTANG TENTANG KEM KHALED ?

Edy Noor Reduan Pemerhati Tidak Rasmi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Kantoi menipu ?

Dah mula dah orang orang PKR ni merapu dah kaum sendiri buat salah lagi nak palitkan ke Umno puuuiii memang dah kurang siuman lah orang yang terpedaya dengan puak puak se angkatan Anwar ini
Kali pertama risalah kempen yang memaparkan gambar Azmin Ali sedang Belanja Aiskrim, DALAM JAMBAN dikesan dalam satu ceramah SAMM yang dipimpin oleh Chegu Bard ini maklumat yang sebetulnya. Risalah-risalah yang bertujuan untuk memastikan Azmin Ali tidak dapat undi sebagai Timbalan Presiden PKR, bertaburan dan diedarkan kepada orang ramai dulu dan rasanya tiada keperluan Orang lain serta parti yang seburuk PKR ini untuk campur dalam perebutan Pemimpin2 Pakatan yang gila Kuasa ini.
Sahabat pm semua mesti dah tahu kan Pertelingkahan antara azmin dan khaled serta beberapa kem komplot pakatan ini jadi tiada yang tak mustahil jadi amat memalukan bila sikit2 nak salahkan orang lain demi politik gila pakatan Rakyat ni udahlah Kalimah di gadai Pada dap malah Hudud di jadi kan modal menipu last2 dengar jugak pendirian Parti Pkr dan Dap ni nanti kalau dalam perkiraan admin pm lah.
Apabila muncul akaun di Facebook yang menghentam salah laku Azmin agar hasrat azmin mempertahankan jawatannya tidak akan tercapai menjadi Timbalan Presiden PKR. Keadaan terus menjadi kecoh dan kumpulan yang dianggotai oleh Saifuddin Nasution, Rafizi Ramli dan Nurul Izzah segera tampil membuat penafian pada ketika kontroversi itu sudah bocor kepada Umum maka seperti kebiasaan yang Anwar buat tak lain tak bukan iaitu menyalah kan Umno.
Tindakan menuduh Umno seperti yg pm petik di sinar sebentar tadi jelas kenyataan syok sendiri pentaksub PKR yang kononnya menuduh Umno Rasuah tapi kalau setakat bercakap sesiapa pun boleh ceehhh HJ Hadi tu memfitnah tu apa pulak si Anwar di jatuhi hukuman tu salah siapa dah pemimpin mereka sedap2 lakukan maksiat umno pulak di katakan politik lucah  Woooii Eddy Noor Reduan  sebenarnya ko tu sekadar cuba nak menyembunyikan perbuatan jahat golongan ko jer kan ..Dasar golongan Asobiah
Jom baca kenyataan Eddy Noor Reduan yang berangan tak sudah ini yang peliknya kata parti orang itu ini tpi dia lupa tengok cermin nilaikan parti purak purandanya itu kikikikikiki
Sebuah akaun twitter di atas nama @MasaDepanBsama telah dicipta bagi tujuan propaganda jahat, dengan sengaja menuduh Azmin Ali terlibat dalam satu skandal seks.

Tohmahan tersebut seolah-olah hadir dari kem Datuk Saifuddin Nasution Ismail, Nurul Izzah Anwar dan Rafizi Ramli yang juga membentuk pasukan utuh dengan tagline 'Masa Depan Bersama'.

Ini suatu fitnah yang disusun.

Penafian telah segera diumumkan sendiri oleh Izzah dan Rafizi. Malah taktik kotor ini dikutuk oleh seluruh ahli dan pendokong parti.

Diharapkan juga semua pihak khususnya media berperanan melaporkan perkara sebenar dengan jelas dan tanpa prejudis.

​Tidak menolak kemungkinan, Pemilihan 2014 mula dicemar selepas wang ringgit dan 'makan hotel' tidak mampu membeli jiwa ahli-ahli parti keadilan yang layak mengundi.

Barangkali mereka lupa bahawa parti ini jauh lebih baik dari parti rasuah Umno dan yang sewaktu dengannya.

Bagi kumpulan yang berdepan 'empayar' ini, tahniah diucapkan kerana mengamalkan pertembungan secara sihat.

Yakin dan percaya bahawa kita tidak perlu 'modal' dan taktik kotor sebegini untuk bersaing dalam pemilihan keadilan, kerana kita jauh lebih baik dari gerombolan yang amalkan politik kelucahan.

Sekian

Edy Noor Reduan
Pemerhati Tidak Rasmi
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

Perbalahan antara mereka ni dah tak boleh di sorok lagi haaahaaaa lagi nakn fitnahn Umno,semalam admin pm ada menulis bagi serangan Azmin pula pada geng2 Khaled dan terbukti perbalahan mereka memang sudah jelas dan tiada apa lagi nak di selindung malah ahli sendiri telah mempertikai pemimpin pkr yang gila jawatan jadi tak timbul kesalahan yang nak di lempar kepada Umno jom lihat serba sedikit kisah semalam yg pm tulis di bawah ini.

 

Tak hairanlah bila ahli mereka sendiri kantoikan perbalahan sesama mereka semalam , kempen Azmin tu kali ini di ceritakan lebih bertumpu kepada memburukkan Khalid Ibrahim.

Habis semua cerita buruk Si Khalid tu didedahkan dalam satu pertemuan yang turut dihadiri tak lebih daripada 50 orang malam semalam. Antara yang hadir ialah Si Mak Lampir tu.

Malah dalam komen yang diberikan oleh salah seorang penyokong kuat PKR ni nampak sangat kecewa dengan apa yang dilakukan oleh pemimpin dia diperingkat atasan.

Cuba rakan rakan pm fikir sejenak andaikata pemimpin pemimpin Pakatan ni berjaya menawan Negara apa akan jadi jika sering berbalah sesama sendiri,itu baru perang dalam kem PKR belum laki PKR lawan Pas lepas tu Pas LAWAN dap apa akan jadi dengan Negara ?
Catat Ulasan