Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 26 November 2013

TERKINI : 11 pemimpin cabang PKR Sabah keluar parti dan sokong BN

PKR di Sabah hampir lumpuh, sebaliknya BN semakin kuat dan utuh serta semakin mendapat kepercayaan rakyat Sabah,TAHNIAH PM ucapkan pada yang berani berubah kearah kebenaran dan meninggalkan khayalan yang di cipta Pembangkang.

Semakin hari semakin ramai adun dari PKR Sabah meninggalkan Parti,dan terbaru satu kenyataan dari Datuk Seri Najib Razak yang Pendekar petik  dari BH hari ini mengumumkan 11 pemimpin cabang PKR di Sabah keluar parti dan menyokong Barisan Nasional (BN).

Mereka adalah pemimpin cabang Kudat, Kota Marudu, Kota Belud, Sepanggar, Pensiangan, Peluran, Kinabatangan, Batu Sapi, Silam, Kalabakan dan Semporna. 


Perdana Menteri yang juga Pengerusi BN berkata demikian dalam pertemuan khas dengan pimpinan PKR Sabah di Menara Dato' Onn, di sini, sebentar tadi.

Tiada ulasan: