Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 29 September 2013

Pengurus Tempat kerja Pakcik yang dsepak dan dimaki tetap mahu saman isteri Mat Yo

http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/
Pengurus Azman tetap mahu saman isteri Mat Yo
SHAH ALAM: Pengurus Cawangan Valiant Force Sdn Bhd mahu meneruskan proses saman terhadap Siti Aisya Adam, isteri kepada pemain bola sepak Kebangsaan, Shahrul Idlan Talaha.
Ujarnya tindakan ini diambil ekoran wanita tersebut menggugut mahu memanjangkan isu itu ke mahkamah.
"Sebagai Pengurus Cawangan, saya bertanggungjawab melakukan apa sahaja untuk mempertahankan dan melindungi hak pekerjanya," katanya.
Terdahulu isteri pemain bola negeri Johor DT itu telah memohon maaf kepada rakyat Malaysia atas tindakannya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak.
Beliau turut tertekan selepas tersebarnya video berkenaan, ramai yang marah dan mengeluarkan kata-kata kesat kepadanya, namun mereka tidak mengetahui apa sebenarnya berlaku.

Tiada ulasan: