Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 1 September 2013

KERAJAAN SELANGOR DAN PENCACAI2 PAS JANGAN JADI BODOH NAK SALAHKAN SYABAS BERKAITAN ISU AIR TIADA

Admin begitu pelik melihat komen komen dari pencacai Pas terutamanya bagi isu isu yang sekadar dengar boleh percaya jangan kerana sah yang penyokong tegar fuckatan ni kaki fitnah dan sikap baling batu sembunyi tangan iitu dah buat salah lagi nak tuduh Umno pulak yang terlibat

Persoalan yang Pendekar nak timbulkan pada pencacai pencacai taksub Pas ini ialah kenapa sungai tercemar dengan tumpahan dan buangan sisa minyak ke sungai sehingga menyebabkan 1 juta pengguna terjejas? 

Ok kemudian nak tanya pencacai pencacai Pas ini dimana peranan yang dimainkan oleh kerajaan selangor yang bertanggungjawab terhadap pemeliharaan sungai sebagai sumber air mentah utama ini sehingga dikhabarkan membiarkan kilang haram beroperasi bertahun tahun tampa pengawasan dari kerajaan negeri Selangor. 

Jawapannya Pencacai pencacai Pas pergi tanya Elizabeth wong kerana dia perlu jelaskan kepada rakyat selangor. Jangan hanya pandai menuding jari kepada syarikat pembekal air dan pihak loji rawatan dan yang lebih mustahak jangan nak tuduh Umno terlibat yer pencacai fitnah  Raja Mohd Shahrim yang tak habis habis dengan komen bangangnya di SH

Mereka tak boleh proses air kalau sungai tercemar teruk faham tak pencacai fitnah Pas sekalian. 

Sikap menuding jari kepada orang lain untuk menutup kelemahan sendiri adalah sikap yang amat tidak bertanggungjawab. Malah ada sumber mengatakan pihak yang mencemarkan sungai adalah kontraktor utama kutipan sampah di negeri selangor yang ada hubungan terus dengan kerajaan negeri.

Tiada ulasan: