Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 2 September 2013

30 GAMBAR NENEN :PANAS AMOI CABAR POLIS !!!!! ISAP NENENNYA HIKHIKHIK !!! BENARKAH???WAJIB BACA !!!!


Berikut kenyataan Quincy Lim, hasil daripada screen shot akaun facebooknya.


Quincy barangkali tidak menduga, komen itu bakal dibaca ribuan pelayar internet.

KLIK  [ di sini ] untuk ke facebook Quincy.


Saya tidak pasti samada dia pelajar INTI International University & Colleges, seperti dicatatkan.  Jika benar, tidak sukar untuk mencari gadis ini dan menasihatkannya.

Di bawah, status dimuatnaik beserta komen Quincy dan beberapa  rakannya.



Komen Quincy berbaur perkauman itu dikongsikan bersama saya oleh rakan dari Sarawak.


Quincy, polis Melayu BUKAN babi, polis INDIA dan CINA juga bukan babi, begitu juga dengan polis lain. Mereka semua  manusia seperti awak, tidak berekor dan tidak sentiasa menjulurkan lidah.

Untuk pengetahuan awak,  majoriti polis berbangsa Melayu dan mereka dibantu oleh polis berbangsa lain di Malaysia untuk memastikan awak, keluarga serta rakan taulan berpeluang hidup LEBIH selamat.  

... selamat menari dan menjadi pelajar.

Molek sekiranya Quincy memohon maaf di atas keterlanjuran kata itu jika enggan banyak laporan polis dibuat terhadapnya.  Jika Quincy ditahan untuk tujuan siasatan, kelak polis akan bertanya ...

"Awak hebohkan di facebook mengatakan polis babi ke?"

Setelah semua urusan selesai,  Quincy dipersilakan untuk berjumpa saya dan mendaftar untuk menyertai Bengkel YBBM, klik di sini supaya boleh ditanamkan dengan kemahiran berkomunikasi secara lebih beradab.


Quincy ajak Caven Ace sekali ke Bengkel YBBM.


Caven, to answer your question, NO. Police officers regardless of their races will not simply shoot at people with tattos.

Puki, fuck and shit, are those  3 of your favourite words Caven? Pity you! 

Tiada ulasan: