Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 2 Ogos 2013

PENGKID PENGHINA ISLAM HANYA DIBEBAS DENGAN BON MAHKAMAH PETANG TADI?

ini pun 2x5 boleh dikira menghina islam nak mng pru sanggup jual nama islam
Pelatih anjing yang dengan selamba membasuh kaki anjingnya seakan akan mengambil wuduk diselangi degan takbir raya,selepas memegang anjing dengan membasuh kakinya dia pula menggayakan mengambil wuduk, Agak2 lah boleh ker benda sebegitu dibuat lagipun bukan sah pun wuduknya tu kerana memegang anjing yng basah,dan persoalannya kenapa latifahkoya mengatakan tak nampak apa salah pengkid mabuk ini.
Maznah Mohd. Yusof, 38, yang dipercayai terlibat dengan video menghina Islam dibebaskan dengan bon jaminan mahkamah kira-kira pukul 2.20 petang tadi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) Segamat, di sini.
Maznah yang berbaju kemeja kotak dan memakai topi dibawa meninggalkan IPPD itu oleh tiga ahli keluarganya dengan menaiki sebuah kereta.
Dia yang kelihatan bersahaja enggan memberi sebarang komen kepada media.
Terdahulu, Maznah dibawa dari Mahkamah Majistret di sini kira-kira pukul 10.30 pagi sebelum dihantar ke IPPD pukul 12.15 tengah hari Segamat untuk dibebaskan.

Tiada ulasan: