Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 29 Julai 2013

GEMPAR!!ZAHID HAMIDI DI HERDIK DAN DIKATAKAN RASIS !!!!

PELIK TAK PELIK Bayangkan apabila filem sejarah 13 Mei 'Tanda Putera' yang memperlihatkan kekejaman DAP membunuh orang Melayu dilarang dan dibantah penayangannya, namun apabila filem 'The New Village' yang tiba-tiba mengangkat KOMUNIS menjadi hero Tanah Melayu terus melepasi tapisan filem dari FINAS malah lebih pedih apabila tarikh tanyangannya adalah pada bulan kemerdekaan. Apa motif yang cuba disampaikan oleh orang Cinabeng ini? Nak menunjukkan yang pengganas komunis BAIK?? Bunuh penjajah yang kononnya orang MELAYU?? Ptuihhh Cinabeng!!!

Boleh pulak buat filem sejarah komunis yang membunuh dan menyeksa askar Melayu. Mana pulak puak Cinabeng ini dapat akal haram jadah buat filem pesong sejarah macam ni? Tak lain tak bukan mesti kerja Chin Peng, Kit Siang, Kuan Yew yang merupakan antara pemimpin KOMUNIS yang masih hidup. Dana buat filem?? Cinabeng kan semua kaya-kaya... Setakat duit 5juta buat filem tak ada masalah...

Aku juga percaya kalau lepas ini mesti ada puak Cinabeng yang meroyan sebab Zahid Hamidi batalkan tayangan filem ini. Atau lebih tidak memeranjatkan aku adalah, puak Cinabeng ini mesti jual CD filem haram jadah ni kat kedai-kedai CD milik Cinabeng. Tak percaya? KDN boleh pergi buat sport check. Check kasi habis, mana tau untung nasib badan boleh jumpa CD cetak rompak dan CD lucah.

Biarlah orang nak kata RASIS ke apa ke, yang penting sejarah Malaysia jangan berani diubah-ubah!

CONFIRM melalak Cinabeng kurafat kat Malaysia ni lebih-lebih lagi yang ada kaitan dengan komunis zaman penjajahan Jepun satu masa dulu. Menteri KDN, Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi telah mengeluarkan arahan tegas beliau supaya filem berunsur komunis dan pemecah belah hubungan antara kaum DIHENTIKAN dengan serta merta dan akan dikaji semula isi filem tersebut walaupun telah melepasi tapisan dari FINAS sendiri. 

Terbaiklah Zahid Hamidi! Ini barulah MENTERI namanya!

Aku sokong sangat-sangatlah pasal ketegasan Menteri KDN baru ini yang nampaknya memang sah ada TELOR tak macam yang sebelum ini. Ops! 

Nak kata Zahid Hamidi RASIS?? Aku lagi 1000 kali ganda RASIS dari Ahli Parlimen Bagan Datoh ni. Pedulik apa aku dengan orang Cinabeng. Bukan dia yang bagi aku makan selama ni. Bukan juga dia yang bagi rezeki kat aku selama aku hidup ini. Ada dia nak tolong orang Melayu? Lagi nak jahanamkan orang Melayu ada laaa....

Heboh apabila filem 'The New Village' mendapat kelulusan dengan senang walaupun perang psikologi mereka ingin membina persepsi bahawa KOMUNIS di Tanah Melayu satu masa dahulu adalah HERO, manakala Rejimen Askar Melayu adalah pengkhianat tanah air sendiri.

Siapa-siapa yang tak tau apa makna 'The New Village' tu baik pergi tengok sendiri kawasan penempatan semula orang Cinabeng yang majoritinya adalah KOMUNIS di kawasan kampung-kampung Melayu. Nama tempat bekas KOMUNIS ini kita panggil 'Kampung Baru Cina'. Contoh paling dekat adalah di Sekinchan, dahulunya adalah kem penempatan semula bekas pengganas KOMUNIS yang diberi keampunan oleh Sultan Selangor dan diberi peluang kedua atau 'Second Chance'. Sejarah nya boleh lihat di SINI.


BOIKOT BARANG CINA-BUY CHINESE LAST-ASAL BUKAN CINABENG

Tiada ulasan: