Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 31 Mei 2013

TERKINI !!! MAHASEWEL SERANG BANGUNAN KEMENTERIAN DALAM NEGERI !!!!

Admin menerima satu makluman bahawa pihak Mahasewel hari ini akan mengadakan satu demonstrasi besar-besaran dihadapan bangunan Kementerian Dalam Negeri bagi mendesak Zahid Hamidi meletak jawatan dan membersihkan institusi Polis.

Demonstrasi berkenaan akan diadakan selepas solat Jumaat dan dikhabarkan akan dikepalai oleh Adam Adli dan juga beberapa mahasewel yang pro Pakatan Pembangkang.

Satu sahaja pesanan Admin Untuk Pihak Polis jalankanlah tanggung jawab anda dengan berhemah dan gunakanlah kuasa yg diberi dengan sebaik-baiknya setiap kesalahan mereka tu harus mendapat balasan jadi tangkap sahaja mereka ini.sama2 kita lihat dan saksikan sama ada Program yang dirancang Mahasewel ni diteruskan ker tidak dan Admin akan cuba mencari maklumat terkini untuk mengetahui apa yg berlaku seterusnya
Pssstt..mana tak digelar mahasewel undang-undang pun tak tau nak hormat mak bapak cikgu Ustaz memang ajar dia orang langgar Disiplin ker ?? tapi rasanya tak sebab budak2 ni yg mereng otaknya

Tiada ulasan: