Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 4 Mei 2013

KERIS TERTUSUK MEMBONGKAR SATU DOKUMEN SULIT MAJLIS SYURA AGAR JANGAN UNDI PKR DAN DAP !!!!

Difahamkan melalui emel ini, satu maklumat sulit telah dibocorkan dan berjaya dikesan. Maklumat sulit tersebut merupakan arahan daripada pihak PAS Pusat kepada semua ahli PAS seluruh Malaysia.

Emel tersebut telah dihantar daripada orang PAS sendiri.

Klik Imej untuk besarkan


Apa yang menarik minat Keris adalah attachment yang dilampirkan :

Apa yang dapat diterjemahkan daripada emel tersebut, arahan tersebut memang datang daripada PAS Pusat yang seakan didesak oleh Majlis Syura PAS untuk 'mufarakah' daripada Pakatan Rakyat.

Satu lagi, arahan ini dimaklumkan merupakan arahan sulit yang menjadi edaran senyap buat semua ahli PAS. Ia seolah membisikkan hanya undi calon PAS sahaja dan tidak memangkah undi untuk mana-mana calon lain termasuk PKR dan DAP.  SILA 
[KLICK] DISINI untuk melihat lebih banyak bukti yang sahabat Admin Iaitu blog keris sediakan termasuk hubung Kait Azmin Ali yang mengetahui rancangan Pas ini

Tiada ulasan: