Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 3 Mei 2013

GEMPAR MILO SUAM PECAH RAHSIA DAN DUA LAGI BLOGGER FITNAH PAKATAN DITANGKAP DAN AGENDA ARAB SPRING DIDEDAH !!!


MILOSUAM BOCOR RAHSIA!!! TIGA LAGI BLOGGER PR YANG BERSEKUTU DENGANNYA DITAHAN PIHAK BERKUASA!!!



Seorang blogger ditahan di Bandaraya Kuala Lumpur, manakala seorang lagi di Utara Semenanjung hasil maklumat dari siasatan keatas MILOSUAM,Blogger ini ditahan setelah laporan polis dibuat terhadapnya berhubung penyiaran dan penyebaran maklumat serta berita palsu dalam usaha untuk mewujudkan ketidaktenteraman serta menggugat perjalanan pilihanraya di negara ini.


Dalam pada itu, polis turut melakukan siasatan berhubung dakwaan yang wujud dalam beberapa buah blog dan SMS-SMS yang mengaitkan bendera-bendera kecil yang banyak dipacakkan di serata tempat di seluruh Kuala LUmpur sebagai tempat bermulanya demonstrasi dan rusuhan sekiranya Pakatan Rakyat kalah dalam Pilihanraya Umum Ke-13 ini.

Daripada TWITTER Nurul Izzah sendiri, bendera-bendera kecil tersebut telah menjadi isyarat kepada percetusan MALAYSIA SPRING yang menyerupai ARAB SPRING dalam usaha menjatuhkan atau menggulingkan kerajaan yang sah dan dipilih oleh rakyat Nampak sangat lah mereka ni berniat jahat dan sanggup merosakkan keamanan Negara  yang telah lama Kerajaan Barisan Nasional pertahankan.

Tiada ulasan: