Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 21 Mei 2013

ANAK KURANG HAJOOOOO !!!! HAYUN BESI KEARAH BAPANYA MENERIMA PEMBALASAN PENJARA SETAHUN !!!


KOTA BHARU - Tindakan seorang anak derhaka yang juga seorang penghidu gam yang mengugut untuk menakutkan bapanya dengan menghayun sebatang besi ke arah mangsa yang baru pulang kerja menerima padah apabila dihukum penjara 12 bulan oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini.


Majistret Nik Habri Muhamad menjatuhkan hukuman tersebut ke atas Nik Kamal Ab. Rahman, 29, setelah tertuduh mengaku bersalah.
Nik Kamal didakwa melakukan ugutan jenayah terhadap bapanya, Ab. Rahman Mat Junoh, 57, dengan menghayun sebatang besi dengan niat hendak menakutkan yang mendatangkan kecederaan dan kematian kepada mangsa di rumah mereka di Kota Jembal Sering, di sini pada pukul 7.30 malam 16 Mei lalu.

Tiada ulasan: