Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 13 Februari 2013

DAP KURANG AJAR MAHU BELA INSAN YANG MENGHINA PERMAISURI AGUNG DENGAN MENUNJUKKAN ISYARAT LUCAH !!!!!



TERTUDUH (tengah) dibawa anggota polis selepas didakwa di Mahkamah Majistret Balik Pulau hari ini kerana menunjukkan isyarat lucah. Tertuduh ditahan polis pada Isnin lalu selepas menunjukkan isyarat lucah ke arah kenderaan yang membawa Raja Permaisuri Agong yang baru tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP). - Foto NSTP/Asman Ibrahim




DIPETIK dari sebuah Blog Pakatan Pembangkang dan terkandung kata kata didalam blog itu  menyatakan yang Pakatan  Pembangkang akan membela Leong Pei Koe dari dikenakan tindakan undang-undang jika sesuatu terjadi kepada beliau. Pakatan haram juga mendesak supaya PDRM memberikan perlindungan kepada beliau kerana dikhuatiri akan dicederakan oleh orang Melayu yang tidak berpuas hati nampaknya DAP menghalalkan orang2 Pakatan PEMBANGKANG bersikap kurang ajar dan membuat satu tindakan yang sangat melampau supaya dengan niat menimbulkan kemarahan orang2 Melayu.

Dalam web Suara Pakatan Rakyat yang aku tengok penyambung suara pakatan dajjal di alam maya mengatakan isu penghinaan terhadap Permaisuri Agong ini seperti isu kecil yang tidak perlu diperbesarkan oleh mana-mana pihak. 

PM pun hairan orang yang kurang ajar ni mendapat pembelaan DAP ni nampak sangat agenda komunisnya masih menebal dalam hati pemimpin2 dap ini manalah di taruk otak puak pakatan ni adakah di lututnya?.admin web ni pun orang Melayu sebab dalam tulisan sebelum-sebelum ini pun ayat lebih seperti orang Melayu. Adakah tiada sedikit pun rasa bersalah dan berdosa mengeluarkan artikel seperti ini?


Adakah sudah hilang rasa hormat terhadap kepimpinan tertinggi negara? Adakah admin web ini sudah mengganggap DYMM Yang DiPertuan Agong serta Permaisuri Agong sudah tidak relevan dalam pentadbiran negara Malaysia yang mengamalkan Perlembagaan Berparlimen?

Tiada ulasan: