Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 23 Januari 2013

TEBARU PAS PECAT USTAZ NASHA !!!!!!!!!! ATAS ARAHAN DAP !!!!! GILA BETUL PAS INI ?


Pendekar Melayu :huuuhuuu walaupun Ustaz Nasha belum secara Rasmi DI pecat tapi kita semua dah tahu yang Kepimpinan Ulama pun dah menyokong Umno demi menegakkan kebenaran dari Pas yang hanya mampu menjadi kuda tunggangan DAP dan jelas juga PAS ini barat bermmpi di siang hari !!!!
Kenapa  mereka nak pecat Ustaz Nasha? Adakah disebabkan Ustaz Nasha nak gabungkan PAS dengan UMNO menjadikan penyebab Utama? Sekarang pengikut Ulama sudah bersedia untuk tinggalkan PAS. Apakah usaha ini akan membuatkan Nik Aziz tak senang duduk kerana banyak pengikut setia dulu sudah kembali kejalan yang benar?


Gambar menunjukkan delegasi Malaysia iaitu PM Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa, Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman & Menteri di JPM Jamil Khir Baharom berdoa bersama PM Palestin Ismail Haniyeh di depan bangkai kereta almarhum Ahmed Al-Jaabari yg terbunuh dibom Israel, dalam lawatan PM Malaysia ke Gaza.

Gambar di atas pasti akan menyebabkan kepimpinan PAS Pusat tidak senang duduk. Sekembalinya delegasi itu ke Malaysia, beberapa kemungkinan yang perlu di hadapi oleh YB Nasharuddin iaitu:

1 : Nasharuddin akan dipecat atas desakan PKR & DAP
2 : Nik Ajiz pecat Nasharuddin tanpa desakan rakan sekatil DAP & PKR
3 : Nasharuddin akan dituduh talibarut UMNO
4 : Nasharuddin akan dipulaukan puak PAS

Point pertama merupakan kemungkinan yang paling besar akan berlaku. Maka jika betul firasat MyMassa, gambar diatas akan menjadi gambar terakhir YB Nasarudin sebagai ahli PAS? Tunggu dan lihat perkembangannya!

Yb Nasharuddin bersama Najib dan Pemimpin UMNO.




Tiada ulasan: