Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 16 Januari 2013

CERITA SEX 18PAS :Calon PKR Parlimen Sabak Bernam Sah Akan Ceraikan Isterinya Untuk Kahwin Dengan Kekasihnya Khalwatnya Dulu !!!!! ?



Jijik dan mual bila melihat perkara-perkara lucah yang dilakukan oleh manusia zaman sekarang sanggup melakukan maksiat secara membabi buta,yang peliknya mengapa perkara ini tidak mendapat pengajaran pada orang yang melihat serta mengatahui perkara-perkara ini malah setelah ditangkap berkelakuan sumbang manusia yang tidak bermoral ini diberi lagi peluang membaca khutbah beberapa bulan yang lepas menurut sumber pendekar yang boleh dipercayai,bagi Pendekar perangai Ustaz ni samalah Dengan pemimpin pujaan orang-orang Pas dan Pakatan Pembangkan
Siapa yang tidak kenal dengan Badrol Amin Baharom yang yang pernah ditangkap khalwat jam 3.00 pagi kononnya untuk berkaunseling dengan bini orang di sebuah Hotel rupa-rupanya memang sah ada menjalinkan hubungan dengan teman khalwatnya apabila beliau menceraikan Ina Fiona dan dia akan berkahwin dengan teman khalwatnya, Zati Iwani setelah selesai semua kes penceraian terhadap Ina Fiona.


Berita ini disahkan sendiri oleh Ina Fiona. Beliau sudah tidak tahan dengan perangai suaminya yang seakan mabuk kepayang nak kahwin dengan Zati Iwani selepas mendapat tahu yang teman khalwatnya itu sudah diceraikan oleh suaminya tahun lepas,Menurut ina perangai Ustaz telah berubah dan sering bertengkar dengan nya selepas peristiwa kelakuan sumbangnya diketahui umum.


Tiada ulasan: