Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 4 November 2012

HADI AWANG JADI PM KALAU MENANG DI PEKAN..HUUHUUU...?


HADI AWANG JADI PM KALAU MENANG DI PEKAN

APA la yang gelabah tak tentu pasal kalau Hadi Awang nak bertanding kat Pekan. Biarkan kalau boleh menang aku persilakan sebab keyakinan orang PAS kat Pekan pun tinggi. DS Najib minta jangan halang sebab kalau Hadi Awang menang sekalipun tak akan jadi PM pakatan punya.

Sebab itu perjanjian syaitan pakatan, semua dah siap di draf sementara menunggu kemenangan mentadbir Malaysia dalam PRU akan datang. 

Tapi kalau betul Hadi Awang bertanding di Pekan dan kalah, itu maknanya hayat politik Hadi Awang dah berkubur dan tak akan boleh kembali lagi. Sanggup ke Hadi Awang dan puak PAS?BACA SETERUSNYA SILA KLICK DISINI

Tiada ulasan: