Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 4 Oktober 2012

TAUKE BABI SEKINCHAN JUAL KANDANG BAYAR SAMAN DS NOH OMAR

Panas nantikan satu pembongkaran besar membabitkan NG SIEW LIM Adun  Sekinchan dari DAP ini akan disiarkan dan dibongkar satu persatu kiikiikii di blog ini tidak lama lagi. Masih menunggu persetujuan pihak berkenaan yang ada memegang dokumen penjualan tanah tokong di Sekinchan dan penjualan tanah milik koperasi komuniti Cina di Sekinchan. jadi jangan lupa terus mengikuti perkembangan blog PM ini

Bagaimanakah dengan kes Pangsapuri Damai di Sekinchan yang dikhabarkan telah diberi kepada satu syarikat kroni Celeng ini untuk dijual setiap unit rumah berkenaan? Berapakah untung yang diperolehi oleh Celeng ini?


Nantikannya tidak berapa lama lagi tunggu.............

Tiada ulasan: